ff wachten

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

ff wachten

Bericht door huib2 » 23-06-2014 06:55

ik ben momenteel nog niet 'scherp' genoeg, dus fff wachten :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 23-06-2014 08:59

Vol verwachting klopt m'n hart. Rustig aan vriend ,alles komt goed.
Ben erg benieuwd naar vanavond, ik heb een gelijkspelgevoel. :wink:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 23-06-2014 15:35

Gisteren moest ik iets doen wat me tegen de borst stuitte. ik moest nl. onze zuiderburen aanmoedigen en nog wel in een Belgische kroeg. OK ik vind de Belgen aardige mensen en om te stappen in het Antwerpse ook. maar hun voetbal kunde zegd me weinig meer. In de tijd van Rik Coppens, v/d Moer, van Himst en die dorpsgek Pfaff nog een beetje en het stadion de Bosuil, zei me meer dan 'de Kuip in 010' :) Ik had gelijk een hekel aan Belgen, maar dat kwam meer door het wielrennen. En in zie nu als tussenvoegsels " van" . In ons Elftal staat er volgens een clevere journalist, die wilde scoren , geen ene "van of der" meer. Ik dacht gelik aan onze enige streek internationaal "van Tiggelen" maar ook aan Van der Kuilen, die zielig liep te doen toen hij als schooljongen gepest werd als speler van de :idea: :idea: :idea: Ook Nederlands beste keeper, "Van Beveren''. ik denk nu dat "van der Wiel en van der Vaart" nu thuis zijn gelaten, niet door blessures, maar om hun tussen naam :lol:
Maar het ging dus over de Belgen, gisteren had ik voor de lokatie "Kurhaus" gekozen, daar ik er bijna een maand niet was geweest, heel gezellig en goede muziek en prettig gestoorde klanten. maar Rinus de eigenaar wilde iets terug doen, hij sllot met een goed gevuld barretje [24 m2] zijn zaak om een tegenbezoek aan een Belg te doen in het barren complex aan de 2e road aldaar. Binnen een half uur zaten er 80 % meer landgenoten dan rode duivels, allen slechts ene serveerster of hoe je zo'n een dame noemt, zag er duivels leuk uit
:!: :!: De rest waren volgevreten Isaantjes , door de vele rijst die er nog in de pakhuizen ligt opgeslagen, dank zij Takkie. Maar ik denk dat JOOST Buriram een stevige fan van hem is :wink:
Het werd een lange zit en warempel er stond Frites als snack op tafel en met mijn elleboog raakte ik stiekem de borsten van het DUIVETTJE aan. Het doelpunt viel gelukkig en ook ik riep luid, Vlaanderen boven wat eigenlijk fout is , daar er ook Walen meespeelden. de Belg was blij met ons verteer en zal zeker met enige "Joskes" deze avond een tegenbezoek aan het Kurhaus brengen. Ik niet daar ik over een 30 tal minuten die kale MONK, oet op het kantoor ga bezoeken, met wat kaas en zal wel ook nog wat Chips halen, daar er weer enige landgenoten, wel zullen meevreten, en zelf niets doen. ik voorzie, net als velen een gelijkspel en weinig hard spel, beiden gaan door en waarom dan risico's, Of die ouwe nazi, Blatter , heeft weer enige smerige instructies gekregen en b.v. Robben, tot nu toe de beste speler van het toernooi te elimenteren ***veel kijkplezier allen***
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 23-06-2014 16:01

Over die Blatter en Co. Heeft onze lieve heer wel gelijk natuurlijk, dat Brasil in het voordeel is met dit snel in elkaar gezette speelschema. Alleen op het moment dat dit bekent werd hadden onze goed betaalde KNVB bobo s moeten reageren en niet nu door de. Meester zelf.
Het verhaal over de journalisten die verraad hebben gepleegd tov het Nederlandse volk is het bewijs dat de Grote Leider helemaal knars gek is.
Als hij stiekum wil trainen en het mislukt is het die lul z'n eigen schuld en niet de schuld van de mensen die hun werk doen, de gek. :twisted:
Ik houd m'n hart vast met de nieuwe opstelling, alhoewel je niet weet hoe die Chili con c er over denken.
We gaan het zien na veel afhalen om half zes en hopelijk geen voetbalhaters om zeven uur. :wink:

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 24-06-2014 17:50

Het was afhalen en voor de rest niets, geen geld maar wel voetbalplezier.
Het is wennen maar een ding is zeker, resultaat telt, en dat hebben we.
Het is toch gewoon ongelooflijk hoe de resultaten zijn..
Ik kan er helemaal van genieten de sfeer de spanning en ,nu nog steeds, het resultaat.
Ik zag weer een interview met de grote lijder.. Met een Amerikaanse journalist en het was weer vanouds, een vraag met een rare vraag beantwoorden, het is en blijft een paardel.l die grote leider van ons. Maar okee de resultaten zijn super dus vooruit dan maar. Als hij zo reageert in Manchester zijn de rapen gaar, maar daar komt hij nog wel achter. :lol:

Plaats reactie