Leve Louis en Danny

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Leve Louis en Danny

Bericht door rob » 13-06-2014 23:53

Het is gebeurd... Het onmogelijke is gebeurd.... Of... Was het toch mogelijk dankzij Louis?? Louis is al jaren m'n vriend , ik bewonder hem als trainer , hij heeft humor hij is al jaren m'n favourite trainer samen met D. Blind en gelukkig staat ook z'n zoon van Blind in de basis. De man van de super voorzetten. Wat een heerlijk toernooi word dit met de grote leider..........................................
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik denk dat ik niet kan slapen :roll: :wink:

Jan/Travelprins
Berichten: 392
Lid geworden op: 20-12-2010 03:34

Bericht door Jan/Travelprins » 14-06-2014 01:02

Wat een wedstrijd ........ dit is de tweede dit jaar waar ik kippenvel van kreeg.
De eerste was PEC Zwolle en nu dit . :P
De eerste punten zijn binnen, het doelsaldo is perfect en van Gaal bleef rustig.

Ik kan er niet van slapen denk ik ........op naar dinsdag en dan plaatsen voor de volgende ronde.
Bij ons in het bedrijf rollen de emails al binnen, nu al nieuwe vluchten aangemeld richting Brasil.

Forza Holanda!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 14-06-2014 08:23

Ik weet niet wie de tickets regelt bij jullie op de zaak, maar ik hoop dat die wel weet wanneer we spelen. :lol: :lol:

Jan/Travelprins
Berichten: 392
Lid geworden op: 20-12-2010 03:34

Bericht door Jan/Travelprins » 14-06-2014 11:21

Scherp Rob ......maar vliegtuigen vertrekken dinsdag :D

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 14-06-2014 14:34

Okee Jan ,ik zal er rekening mee houden in het vervolg.
We zijn hier onder de rook van de kuip nog een beetje lollig van gisteren.
Wij hebben hier de laatste jaren niet veel te vieren gehad op het gebied van voetbal....... :wink: :lol:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 14-06-2014 21:14

Ik kon vandaag mij ei niet kwijt, helemaal uit mijn ritme.
ik had verwacht het door mij gedownloade scheld woordenboek te moeten raad plegen. maar dit bleek niet nodig te zijn, vandaar mijn later reactie :lol:
ik zat na te denken voor die woordkenner Wim D.na een nieuw woord, voor deze WK. Hij vond juich-pak wel leuk, maar ik dacht meer aan erger-pak, dat is zo'n pak wat je aantrekt bij je eigen huwelijk en ook in je "kist" draagd :lol: Maar wat gebeurde er, na de zoveelste abritale dwaling, dank zei die ouwe fascist Blatter. "Jezus kwam onder de steen vandaan" en werd net voor en na de rest, weer onze nationale troetelbeer. gelijk dacht ik , dat vonden ze bij een klein Thais restaurant, helemaal niet leuk en toen de errste 2 voorzetten, afgeleverd werden door de BLIND[e] vink, wiens Pa , naast Jezus zat, moet in dat eetzaakje bijna de pleuris zijn uitgebroken. maar de eigenaar had er eigenlijk zelf voor gezord, hij moest immers zo nodig wat van die gasten uitnodigen in die Oranje Donders pakken , om zijn zaak in te zegenen en geloof me maar, die gasten houden ook van voetbal en hoewel, ze geen schoeisel dragen, kunnen ze alle Nederlandse voetbal liedjes :lol:
Maar wat waren alle spelers DONDERS goed, na die dwaling van de scheids, die zelfs in de 2e helft op onze hand was.
8)
Maar wederom gaat de vader van Jezus, het orakel JC weer gelijk krijgen en elk voordeel heeft zijn nadeel, wie gaan er overblijven in de KUIP :?: Niet NLD gaat er uit de voorronde , maar ik denk de nr 2 uit de Micky Mouse competitie.
Ik zag ook de fanatiekheid bij het slot op de deur met die van Gobbel kop, elke tegenspeler, moet hier toch bang van worden. maar geweldig was zijn kwaadheid op de scheids, toen het puntje van zijn schoen wat wit werd, maar ook mijn en ik denk van ons allen, zo'n vent hebben we nodig en Nigel de Jong ook, deze valt nooit echt op, maar en onverzettelijke breker, die de grenzen kent.
:)
Vanavond ook genoten van het Dames Hockey en morgen, hopelijk ook van de heren. net Columbia gezien en deze zijn ook mede favoriet en nu naar mij nest en ik hoop dat deze nacht die Spanjolen, weer niet kunnen slapen :D
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 14-06-2014 22:36

Mooi geschreven en nog kritisch ook. Zo hoort het ook. Want ondanks de euforie die zo'n overwinning met zich meebrengt, mag hier wel een kritische noot worden gebezigd. Want op een paar knappe momenten, was de wedstrijd op zich knap waardeloos.

Geweldige momenten van Robben en van Persie, maar niet van het Nederlands elftal. Die bleef maar presteren in de marge. Maar het voetvolk blijft in euforie kwijlen over de heldendaden. Over die paar momenten van slechts een tiental minuten, terwijl een wedstrijd toch wel 90 minuten duurt.

Ik ben een liefhebber van het Latijnse voetbal. Spanje komt daar dicht bij in de buurt, maar meer niet. De voetballers van Mexico, Chilie en Columbia, zijn veel vaardiger en handiger met een bal. Men noemt dat voetbal intelligentie. Eigenlijk is het meer hun natuur. Het is in de combinatie net als in een schaakspel; vele zetten vooruit denken.

Ik zit nu te kijken naar Uruguay tegen Costa Rica. De nazaten van de Inca's hebben zojuist weer gescoord. Ik geniet. Weer zo een reus die wellicht geveld gaat worden door ene David. Ik mag dat wel.

In landen als bijvoorbeeld Argentinië en Uruguay, geldt nog steeds de Duitse school. Die moffen - veelal ss-ers - zijn daar ooit na een verloren veldslag in de strijd om een Arische ras te vestigen in Europa, hun toevlucht gezocht in Latijns Amerika. Landen met een slavernij achtergrond werd zo goed als mogelijk gemeden. Het paste namelijk niet in hun perceptie over een Arische gemeenschap.

Ze kunnen met zijn allen mijn kont kussen, ook Messi.

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 15-06-2014 00:14

Laat ze maar gaan , al spelen ze in de voorronde als een drol het maakt geen moer uit. Er hebben daar gisteren een paar jonge voetballers een hele grote ervaring opgedaan die je ze niet meer af kunt nemen. De eerste helft was dus gewoon klote maar ze weten nu ,dat als ze gewoon gaan pressen en een beetje kijken en goed inspelen ze hele leuke dingen kunnen doen.

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 15-06-2014 10:17

Morgenochtend even een oranje opwarmer zoals Huib al vertelde.
Er komt een selectie van 5 oranjejongens uit Waalwijk om de boel op Rotterdam Zuid een beetje te zegenen.
Ik zal ze zeker naar de heilige grond van de kuip laten "stralen"hoewel die op de Zenostraat ook te voelen moet zijn.
Want daar zijn zovele op de overwinningen gedronken pilzen getapt of vreselijk vloekend en in stilte met betraande ogen de glazen geledigd.
Maar na morgen zal alles anders zijn. Als de monniken klaar met eten zijn zullen de mensen van de boerenzij van Rotterdam er weer een heilige plek bij hebben waar vele glazen met drank en borden met heerlijk Thais voer geledigd zullen worden.
:wink:

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 15-06-2014 10:23

Ik ga speciaal zonder drank in mijn mik vroeg naar mijn nest ( na de voetbal)
Om aanwezig te zijn.

Plaats reactie