Even Huipie voor zijn

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Even Huipie voor zijn

Bericht door Ton » 21-09-2014 19:06

Voordat jij weer aan je toetsenbord gaat zitten vogelen.
Als je gaat schrijven dat die neuzen beter waren als Feyenoord heb je echt geen verstand van voetbal. Wat een stelletje mazzelaars waren het het weer.
Maar wij maken ons niet druk, we komen eraan.

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 21-09-2014 19:52

deze inzet kunnen ze maar 1 x per jaar opbrengen en dat blijft het 010 problleen , 9 wedsrijden daarvoor, was het spel dramatisch.
Dit was voor ons een oefenwedstrijd verdedigen, voor de wedstrijd tegen Barcelona. als je ff googelt zie je, tig en tig jaren terug, geen wedstrijd meer tegen een club van naam
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 21-09-2014 20:41

Je lult als van Gaal ook zo'n kanjer . Ik geef hem op deze manier nog 3 wedstrijdjes

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 22-09-2014 06:54

Ton schreef:Je lult als van Gaal ook zo'n kanjer . Ik geef hem op deze manier nog 3 wedstrijdjes
Ik heb vernomen uit de roddel- pers; " Feyenoord wil nu de lat hoger laten liggen" :lol: :lol: :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 22-09-2014 16:39

Ik heb de reactie van de overwinner gelezen en vind het een reactie van een verliezer die zich schaamt voor z'n club(terecht)en de betere club niets gunt.
Maakt niet uit het was een verwachte reactie maar ik ben trots op m'n cluppie en zeker op de manier waarop ze speelden en ons trouwe publiek reageerde.

Dat is mijn commentaar en dat is het commentaar van een liefhebber en niet van een relschopper................... :wink:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 23-09-2014 09:00

rob schreef:Ik heb de reactie van de overwinner gelezen en vind het een reactie van een verliezer die zich schaamt voor z'n club(terecht)en de betere club niets gunt.
Maakt niet uit het was een verwachte reactie maar ik ben trots op m'n cluppie en zeker op de manier waarop ze speelden en ons trouwe publiek reageerde.

Dat is mijn commentaar en dat is het commentaar van een liefhebber en niet van een relschopper................... :wink:
Je weet het goed en daarom is het sport, de sterktste wint niet altijd :x elke wek tijdens wedstrijden vanaf de FF ies, gebeurd dit :wink: en om eerlijk te zijn , thuis behoefde ik geen onderbroek te verschonen, daar mijn billen, vastgeknepen zaten
:lol: maar dit is onder ons :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 23-09-2014 10:33

Zo heb ik toch nog gewonnen deze week, mooie reactie gewaardeerde. :lol:
Je krijgt me toch nooit kwaad maar wel verdrietig, ik verlang naar een pils op de markt en dat ik je goed kan raken als je iets stoms zegt..... :wink:

Plaats reactie