mouwen opstropen

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

mouwen opstropen

Bericht door huib2 » 19-09-2014 10:54

gisteren weer zo een dag, laat naar je nest en de wintertijd in NL moet nog komen . histeren werd het ook kijkeken naar de "2 lelijke eendjes" van de laatste jaren.
ik schakelde in op RTL 7 en werdt overstelpt met voorbeschouwingen en met dom gelul , is er daar ook nog wel een plaatsje te verdienen :lol:
ook da nabeschouwingen uit de 2e kamer , waren ""hilarisch" maar wel zonder geluid :wink:
Mijn beschouwing was, dit land is niet mmer te redden en omstreeks 03.00 uur het clubvoetbal ook niet.
maar ik maakte weer een fout met NL-TV en ze bleven maar voor beschouwen , met ook veel zwaar lullige reclames. Ik snapte er niks meer van en dacht, "ze moeten toch allang bezig zijn!!!. Ik ging terug en drukte voor de zekerheid, maar ff op JAN-LUL streams en wat bleek met een duidelijk beeld, dat PSV al met de 2e helft bezig was en had de pech, dat deze nog waardeloos ook was. De nam van de tegenstander was mooi, maar hun voetbal, zwaar kut.
Een neut genomen om 010 te kunnen verhappen , maar al na 7 minuten begreep ik al, je had beter je nest in kunnen duiken , maar ik wilde dat ouwerwetse "mouwen opstropen " wel eens zien. Heel dom natuurlijk , daar ze allen korte mouwen hebben, om hun plakplaatjes te tonen en dan denk wat een mafkezen toch, om je lichaam zo te mis maken. [Ik doe er zelf ook aan mee, door bier te drinken en mijn buik uitpuilt]
Afijn de 2-0 kwam en wilde de rust-beschouwing niet aan horen en nam zelf net niet genoeg slaappillen in, om niet meer wakker te worden en droomde van de jaren '70 en nog enige jaren erna, toen we de allerbeste waren en toen hadden we nog wel lange mouwen en bij de ellebogen, kon je zien hoe 'de strijd werd gestreden' Van wie was dat clublied ook alweer?'
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 19-09-2014 16:57

Schrijf jij nou " we "
Dit mag jij helemaal niet gebruiken . Je bent een overloper Huib . Had je een natte droom ? :D :D :D

Plaats reactie