wat heb ik genoten , gehuild en gelachen.

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

wat heb ik genoten , gehuild en gelachen.

Bericht door huib2 » 15-09-2014 09:47

julli voelen het al aan komen, nu is het wer mijn beurd om te lachen , maar huil ook mee met Paul, Rob en nog enige anderen, van die geweldige club van Zuid. ik lach vooral voor Willem 2 hier verblijven nogal wat Tilburgers en dat "plant " zich maar voort, bovendien zijn ze gezellig en hebben ook geen Bep van Klaveren mentaliteit en ze hebben hun eigen reïncarnatie Hazes in Bart Brocken.
Bij de uitwedstrijd van de :idea: :idea: :idea: was het ook genieten, ze waanden zich onsterfelijk en onverslaanbaar en "wipneusje" straalt ook niet veel vetrouwen uit , maar dat hadden Koetje en de schoonvader van Mark, bijna ook nooit en In Hiddink zie ik nu ook een pels-luis, er won geen enkel nationaal elftal v.a 14 jaar, hun wedstrijden. Reden denk ik die vuile smerige "EGO" mentaliteit. Geef ze een I-POD mee het veld in en dan kunnen ze vaak hun bloedmooie domme vriendinnetjes , hu akties , gelijk doorzenden , via FB en misschien is er wel een Haagse Chinees , die hun geld biedt.
lachen was ook dat er hier enige z.g 010 fans verkondigden, dat ze geen"zwarte' in het doel wenste , maar hadden waarschijnlijk nog nooit hun vorige reserve-keeper Hahn gezien in beeld. deze voldoet ook aan de term "zwarte piet"
Terug te komen op PEC, ze hebben de laatste 2 seisoenen in wedstrijden tegen de jaarlijkse kampioen- kandidaten, dat ze deze al hebben en kunnen verslaan. Jammer is echter dat ze dit niet elke wedstrijd kunnen of willen. een taak voor hun meest sympathieke trainer van NL om dit teminste 32 keer per jaar te doen.
Nu nog iets over. "mijn liefde". Nu dat is kutt , net al in mijn prive -leven. Wat een slecht elftal, tot nu toe!!!! :evil: :evil: die Fin is veel te klein en schopt de ballen omgekeken weg. Veltman is ook klein, maar pingelt te veel. Opvolgers zijn er niet. Fr. v.d. Hoorn is een miskoop en die andere centrale verdediger, droomt bijna wekelijks van een gouden prothese, goeden hortlogies, ringen en armbanden , dus de gouden schoen zal hij never nooit niet winnen, het middenveld rommelt. Klaasen loopt zich door zijn ijver vast en ook die Afrikaan, komt niet verder als de 16 meter lijn. die Deen is geen buitenspeler en die nieuwe talenten, denken ook te veel aan het grote geld in de toekomst. Het spitsenspel is voorstelbaar, dus een makkie voor verdedigers, dus ellende volop . Ook de andere ploegen zijn middelmatig en onvoorspelbaar in hun resultaten. er valt dus weinig te genieten . door deze narigheid ga je ook steeds mee zuipen en als je naar huis wilt, begint het te stortregenen met ook veel gedonder. De streams zijn ook zwaar kuttt etc.
Ik ga me maar vermaken met geile films en een goed boek!!!!
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 15-09-2014 11:38

Als ik lees wat een oude man mee moet maken en erger nog meemaakt krijg ik een brok in m'n keel. De enige manier om dit weg te krijgen is spoelen en laat ik daar nu een mooie Spaanse chardonay voor hebben klaar gezet.
Op m'n laatste werkdag van de week zal het mij aan niets ontbreken reken daar maar op in het verre Thailand met je nieuwe Willem 2 vrienden.
Dat je als feyenoord fan deze weken wat veel drink zal een ieder kunnen begrijpen maar dat zelfs een oude 020 supporter zich al indekt voor volgende week als ze tegen een club uit zuid moeten dat nog helemaal niet draait vind ik een beetje laf. Wees blij dat als je in parijs hebt gewonnen daarna gelijk tegen ons moet want over 2 maanden draaien we als een trein en hadden we jullie overreden.....nu heb je nog een kansje misschien :lol:

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 16-09-2014 04:14

Denk dat ze alle kleuren van de regenboog schijten als ze naar het noorden moeten Zwolle Leeuwarden en Heerenveen en beetje de reserve Duitsers Grunningen :wink:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 17-09-2014 22:54

Jammer voor je Huipie ,ik heb een klasse 2e helft gezien en had het wel gegund. Vooral de laatste minuut hoorde ik je gillen volgens mij. :lol:
Ik hoop dat het zondag minder is..... Met jullie :wink:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 18-09-2014 08:10

uiteraard heb ik gekeken door een bril zonder oogkleppen, ik blijf echert kritisch en gelukkig het "intellectuele" publiek van 020 ook . wij kijken naar zwaar overbetaalde sporters, die we fouten zien maken, waar de honden geen brood van lusten. Wat dat rechtse verdedigingsblok presteerde, was wel heel zwaar onder de maat en moet zo snel mogelijk daarvoor gestraft worden, gewoon uitsluiten. Wederom Klaasen, werkte veel te veel en geen bal kwam bij een van de [waardeloze ] spitsen terecht. Dus ik "vrees met grote vresen" om maar een tekst van Keesje v/d Staa te gebruiken [SGP] in de kamer.
Parijs dacht al vroeg de winst in handen te hebben, wat ook een verkeerde mentaliteit is en we kregen inderdaad nog "enige overmoed"!! die terecht niet werd beloont, hoewel ik dat jammer vond.
ik begreep ook dat BARCA. maar net won van een voetbaldwerg , die met belastinggeld uit Europa , onderhouden word , zonder bijna eigen spelers.
Ook hier moet de UEFA ingrijpen, elke ploeg behoort min. 6 spelers te hebben met een eigen nationaliteit . Bij Parijs, deed slechts 1 Fransman mee.
Zo ik het nu bekijk, zal 020 als laatste eindigen en vanavond zal ik ook een oordeel vellen, over onze suptop. het laatste weekend was weinig hoopvol.
Zondag zie we ook wel weer , gemeten naar de eerste wedstrijden, zou 020 moeten winnen, maar in voetbal is alles mogelijk
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie