ook de balletjes waren rond

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

ook de balletjes waren rond

Bericht door huib2 » 29-08-2014 07:38

Gisteren de 'dag des vrezend' De loting dus, waar ze in 020 al enige jaren, niet echt meer naar uitkijken. Ieder heeft daar wel de ergste nachtmerries over de komende tegenstanders. Ook ik, ik wilde eigenlijk Arsenal, Schalke en Malmo , maar wat is een wil?
Ik had zelf mijn dag tactisch ingedeeld, laat uit bed, balletje brood in de middag, PC, een spannend boek, een tukkie, laat naar het Kantoor, dus een biertje minder, voor ik weer thuiskwam. Gelijk ff facebook, met een verliefde vriendin uit 1974, de Vuelta , met een verwachte uitslag, al had ik Kelderman rond de 5e plek had ingeschat. afijn een geweldige klim , maar voor de loting met mijn cluppie zaten ze ook al klaar.
Een dik half uur later werd mijn nachtmerry bevestigd. De voorhoede Messie, Suarez en Nymar, zal ons gaan pijnigen en het andere kapitaal uit het veel bezongen Parijs. herbergt ook een 3 tal , ex sterren, die de Arena , vaak in vervoering brachten.
De 4e club uit dat Middellandse- zee eiland, hebben we zelf aan mee betaald, dus rijk gemaakt, daarr ons geweldig Europees parlement, het nodig vond om er miljarden in te duwen, tenslotte het eiland is strategisch gelegen om er wat raketten te plaatsen en wat brandstof bij te tanken.
Dus weinig Grieken en oude ratten, die af en toe nog eens kunnen uithalen.
Derde worden is dus ook geen zekerheid
:!: :!: :!: :!:
Daarna wat aan het zappen geweest, met 4 ploegen uit ons nietig landje op club gebied. Nou dat was een zware beproeving :cry:
3 oost Europese clubs, waar 90 % nog nooit van gehoord hebben en eentje met een redelijke reputatie. PSV was 80 min. gewoon slecht, maar wonnen uiteindelijk. Twente was werkelijk dramatisch, geen pass kwam aan en vechtlust was zwaar kutttt. 010 had een makkie [dacht ik] bij 2-0 haakte ik af en zag via een snelle zap, dat het 3-1 was, dus ik dacht "gepiept" , maar ik had geen rekenig er mee gehouden, dat Matthijsen ook nog in dat cluppie voetbald. Vanmorgen zag ik dat hun , nu werkelijk de benaming "Luckey Feyenoord " hebbenn feerfd van mijn cluppie.
PEC , maar heel even gezien en bij 2-0 haakte ik af , jammer dat zo'n gerenomeerde ploeg , hun eerste tegenstander was,
Vandaag maar weer een harinkje happen, het water zou daarvoor uit mijn mond moeten lopen. maar komt uit de neus, Toch moet ik er naar toe , om o.a. afscheid te nemen van Dick, die enige weken naar NLD gaat.
Volgende week is onze Gerbrand de troubadour er ook weer en hopen ons projekt met een dubbel DVD voor SHELTER PATTAYA, eerst te bespreken en later met de opname te gaan beginnen.
:lol: :lol: :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 29-08-2014 09:40

We hebben het spannend gemaakt tot de laatste minuut. :oops:
Wat een ontlading, wat een feest ze stonden te dansen op straat en het stadion kreunde onder het gefeest van zovelen echte supporters.
Het is gewoon de mooiste club van Nederland, klaar. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 30-08-2014 08:54

De 020 nyenrode maffia heeft wederom toegeslagen.
Een oude belofte tussen 2 goede vrienden is ingelost.

Ja joh Danny is weet ook wel dat hij niet goed genoeg is volgens die Verververvolger maar dat weten ze niet in Manchester toch niet.
We hebben toch al die tijd lekker leuk gehad op onze reisjes op kosten van de bond. Ik heb gezorgd voor jou, je word bondscouch en je zoon laat ik kopen door die scheermesfiguren ,die hebben geld zat.
En voor de rest , we zijn lekker binnen met z'n drieën op kosten van een ander, laat ze maar lullen en die 020 fans, vooral in het buitenland, zijn toch allemaal suffertjes, het gaat daar om de aandeelhouders en niet om de fans.
Dooooooeeeiiiiiiiii Danny. :lol:

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 30-08-2014 16:25

rob schreef:We hebben het spannend gemaakt tot de laatste minuut. :oops:
Wat een ontlading, wat een feest ze stonden te dansen op straat en het stadion kreunde onder het gefeest van zovelen echte supporters.
Het is gewoon de mooiste club van Nederland, klaar. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hersens haha groetjes de haven bonk

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 30-08-2014 17:54

Wij zaten met z'n tweeën te wachten op een reactie van een 020tuinder maar bleef uit tot nu toe. Zal wel met een mooie :twisted: reactie komen misschien. :cry:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 31-08-2014 08:55

rob schreef:Wij zaten met z'n tweeën te wachten op een reactie van een 020tuinder maar bleef uit tot nu toe. Zal wel met een mooie :twisted: reactie komen misschien. :cry:
mijnheer 020 heeft zich zelf belooft, niet meer op te laten naaien, door enige personen uit die stad van Bep van Klaveren, maar wil je commentaat over de verkoop van Blind , dat kan!!!
Wij zijn blij dat we hem kwijt zijn, ten 1e door het geweldig bedrag, 2 spelers van 020 brachten net zo veel op als die 4>> 010 sterren.
Wij zijn nu af van zijn bemoeizieke vader, die ook een echte Zeeuw blijkt te zijn in zijn nadagen [oud] wijf] We zijn ook alle verkopen van de laatste jaren te boven gekomen door het Zeeuwe spreekwoord: "Luctor et Emergo" [in hetzelfde jaar],of hoe je het ook moet schrijven. We krijgen ook geen water in ons stadion, daar wij een dak bezitten, dus verzuipen doen we niet en zijn net niet zo gierig als die Dagobert van Geel, die ook een zeer slecht geheugen blijkt te bezitten, dus vanaf nu voor mij een Neijenrode is. Denk aan bericht[Santa] Di Maria.
ober de bezitter van de grootste bank van Engeland, wil ik het volgende zeggen: Hoogmoed komt ten val!!!
Ik heb gisteren gekeken op een super groot scherm, en zag zijn 2 sterren, waaronder, jullie van Persie en dat, a sociaaltje Rooney zo verschrikkelijk slecht spelen , dat ik in huilen uitbarste en weet je waarom? daar deze 2 binnenkort medespelers worden van onze Danny. van Persie zag er uit als een ster uit Bay Watch. in Brasil, bleek hij de slechste van de 23 te zijn op 90 min, na, wat een overschatte speler!!!
Ik heb genoten van die smoel van onze God, die weer terug is op aarde.
maar vandaag ga ik er weer voor zitten, ik doe geen voorspellingen, maar vrees meer voor jullie ploegje, dan de mijne
:wink:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 31-08-2014 09:33

Dat is een makkelijke voorspelling natuurlijk, want Twente uit is moeilijk voor een ieder, dus zeker voor ons. En als jij 2 dagen niet prikt omdat ze zonder BL. Hebben verloren in het noorden kom ik niet meer bij en zal er een op je nemen. :lol: en anders ook.

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 31-08-2014 17:04

Ik ben niet bang om te reageren want weet reeds de superuitslag vanuit groningen.
Jaja wees maar blij met al je geld maar voorlopig..........
Alhoewel , ik lees 020 fans die overal een mening over hebben ,maar nu niet echt reageren als ik over het beleid en het geld van de aandelen begin.
Natuurlijk kun je over die gek in Manchester beginnen om af te lijden of leiden maar dat heb ik jaaaa ik in ieder geval door, en misschien wel meer mensen.
Ik hoop voor de andere fans dan de onzen dat ze blijven geloven in hun kluppie want we moeten tegenstand houden. :lol:

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 31-08-2014 18:44

Of gewoon een selectiespeler verkopen zonder dat je trainer het wist. Gaat goed daar beetje neuzenstreek.

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 01-09-2014 04:03

Zie Huipy nog niet ; maar die zal wel uithuilen aan de boezem van Ann

Ondertussen lach ik me ff kapot 4 clupjes uit het noorden bij de 1e 5
en eindelijk een keeper van 020 die zn verstand gebruikt en hup 010 er word
Hopelijk volgend weekeind weer lache,maar tijden veranderen dus????

Strkte Huipy je zult het zwaar te verduren krijgen :lol:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Plaats reactie