volgende week. al de beslissing????

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

volgende week. al de beslissing????

Bericht door huib2 » 18-08-2014 09:42

De eerste klap is een daalder waard. is een oud gezegde, ik heb in 2 speelronden, vele ploegen aan het werk gezien en de Schaal zal naar onze Hoofdstad gaan of naar de :idea: :idea: :idea: stad.
PSV speelde overtuigend en alle lukte en ik daar wederom terug aan een 10-0 wedstrijd, tegen 010 , met een Dagobert Duck als financieel man.

Ze zullen hun a.s. goudmijn, niet al te snel wegdoen, of wel verkopen, met de optie, hij speelt de rest van het seizoen in Eindhoven.
Als Dagobert, ff geduld had gehad, was van Gaal wel voor de Vrij langs gekomen en had hij en nog enige andere gluipers, ook hun zakken kunnen vullen. Van gaal weet nu, dat hij een kuttt verdediging heeft met 2 rillende mietjes. :x :x :x , die beter in een Boy club in Pattaya kunnen gaan werken.

AZ- Ajax , was verteerbaar voedsel en lang spannend [vele flessen bier] en toen de verdiende 3-1 viel, had ik gelijk genoeg en ben maar tevreden naar huis gegaan , om niet te veel "spelfouten" te maken.
Volgende week dus misschien al een aftekening in de stand. PSV speelt ook deze week nog Europees voetbal en het zal me benieuwen of ze dit in de beste opstelling doen, Eindhoven is als vanouds een wat laffe Roomse voetbalstad en weten ook niet meer hoe zo een schaal eruit ziet :lol: 6 jaar niets, is voor een multinational veel, maar 010 heeft in 40 jaar ook slechts 3 maal, die schaal in handen gehad,
Ik zal dit veelvuldig blijven benoemen :lol: :lol: :lol: , net zo lang dat ik een ban krijg :) :)
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 18-08-2014 09:58

Ik denk niet dat onze Huib een ban krijgt.
Het is vele malen erger, hij IS in de ban van An en van 020.
Hulp is te laat vrees ik dus gedogen maar weer.
Zelf hoop ik op Toornsta deze week maar ben benieuwd wat er gaat gebeuren hier in dat fijne land waar de herfst reeds is begonnen. :cry:

Plaats reactie