nieuwe strijdkreet voor 010 suporters

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

nieuwe strijdkreet voor 010 suporters

Bericht door huib2 » 16-08-2014 21:39

Als de scheids het veld op komt, beginnen ze al te schreeuwen 10-10-10.
Het werkt en heeft al 4 onverdiende punten opgeleverd :x :x :x
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 17-08-2014 10:55

Is je geluidsverbinding niet goed, ik heb niets gehoord. :lol:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 17-08-2014 19:14

rob schreef:Is je geluidsverbinding niet goed, ik heb niets gehoord. :lol:
sorry vanaf volgende week, in de wandelgangen, gaat het praatje al, dat 010, de komende competitie geen "elf" tallen , meer kan treffen.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 22-08-2014 00:19

Vandaag een aardig resultaat tegen 11 man, weer eens wat anders.
Ik denk wel dat we vaak tegen 10 man spelen omdat we niet te stoppen zijn.
Er zijn mensen die zeggen dat we altijd maar weer tegen minder mensen spelen maar ik denk echt dat we te goed zijn en niet te stoppen. :lol: :lol:
Het word tijd om te slapen , morgen naar Zeeland om mosselen te stelen.
:P

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 22-08-2014 06:24

rob schreef:Vandaag een aardig resultaat tegen 11 man, weer eens wat anders.
Ik denk wel dat we vaak tegen 10 man spelen omdat we niet te stoppen zijn.
Er zijn mensen die zeggen dat we altijd maar weer tegen minder mensen spelen maar ik denk echt dat we te goed zijn en niet te stoppen. :lol: :lol:
Het word tijd om te slapen , morgen naar Zeeland om mosselen te stelen.
:P
Ik heb ene helft gekeken, op RTL7, ik ben trots dat ze in een a.s, Poetinland wilden voetballlen. Ik zag ze steeds de tribunes afspeuren maar bommen etc. wat een helden :lol: :lol: :lol: Wij weten inmiddelds dat dat land sexboommen bezit, die totaal niet gevaarlijk zijn, wat me gelijk brengt op MOSSELEN, wilde mosselen zijn inderdaad lekker en veel goedkoper. maar ook kunnen ze ziektes veroorzaken 8) 8) Dus oppassen :lol: :lol:
Mijn aandacht ging uit naar PEC, die positieve Ron Jans bevalt me wel en wat is Fred Rutte dan een superboer :!: :!: :!:
Jammer van de gemiste strafschop, met 2-0 had misschien de gelijkmaker ook niet gevallen
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 23-08-2014 09:08

Zo die Toornstra hebben we gelukkig. Ik vind het idee niet slecht, meer dreiging vanaf het middenveld en meer ruimte voor onze spits. We weten dat het geen kanjer is maar toch schopt hij ze er soms in en dat telt.
Als de vleugels nu ook meer actie gaan maken komen we er wel zonder hele dure en gekke aankopen....hoop ik.. :lol:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 24-08-2014 06:58

Toonstra is een middenvelder, wie gaat hij vervangen, jullie hadden toch al een'top' middenveld met Clasie, Vilhana en Immers? en is Vormer dan ook slecht?
Maar ik mag die Toornstra wel, Utrecht uit was voor ons altijd moeilijk.
Vandaag , kunnen jullie de errste test afleggen, hoe ze hem missen bij Utrecht
Fijne dag "zakelijk" toegewenst :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 25-08-2014 11:17

We hadden een fijne dag tussen de heerlijke thaise mossels. Ik heb tussendoor naar de eerste helft gekeken en zag dat we op 2-0 moesten komen. Zat me weer te ergeren aan die suffe en luie gekleurde rechtsbuiten die een keer een goede voorzet gaf. Zou die blind ook in Afrika geweest zijn?
Diezelfde naam schoot me ook te binnen toen ik naar de Philipsshow keek. Niet echt een dragende speler vaak net een stap te laat....
Je zal fan zijn van 020 en weten dat ze erg veel geld hebben en niets kopen, wel fijn voor de aandeelhouders(nijenrode of jeruzalem)...
We zien het wel weer , we zijn voor een groot deel uit de schulden en moeten geduld hebben en langzaam weer opbouwen en DAT eist geduld helaas. :wink:

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 25-08-2014 23:44

De reactie duurt wel erg lang.........
De groeten van Dick Snoek... :lol:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 26-08-2014 07:42

rob schreef:De reactie duurt wel erg lang.........
De groeten van Dick Snoek... :lol:
ik schaam me dood, na al mijn optimisme. maar nee, ik vond het een leuke wedstrijd, met een gelijkspel als beste uitslag. ik was tevens blij voor narsing, wat 2 jaar terug, mij favoriete buitenspeler was gaan worden.

maar het verschil is , wij leren van een slechte wedstrijd en jullie nooit :lol: :lol: dus maar weer een middenvelder erbij :x

voor de rest weinig te melden, mijn schoonmoeder op bezoek [slapen -vreten] ze ligt op mijn sofa en mijn buitenstoel.
ook druk met een FB pagina , over de 'oude hoeksche waard' daar een vrouw tegengekomen, wat ik vroeger een 'stuk" vond en ik merk opnieuw verliefdheid

:lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie