nacht merrie over 13 gele .....kanaries

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

nacht merrie over 13 gele .....kanaries

Bericht door huib2 » 11-08-2014 20:49

Na een lange voetbal avond op het stille Jomtiem en veel biertjes, liet ik me thuisbrengen, ik wilde nog ff wat laatsate berichtgeving zien over eat ik had gezien . ook nog maar een neut genomen en mijn dagelijkse medicijnen
Ik droomde vele malen wakker te zijn, maar dat was voor de vele piesbeurten [gericht] :lol:
Maar ik droomde van een 'fluitconcert' van 13 gele kanaries en een zwarte raaf, die in zijn vorig leven ambtenaar was geweest bij H. Colijn. Vorige week had ik last van sjilpende en schijtende mussen, :evil: Maar dat was werkelijkheid en een werkelijke nachtmerrie , waarin ook de naam 010 regelmatig in voorkwam :o
En ik ken niemand in die stad die 13 kanaries had, die raaf kreeg ook langzamerhand een naam en bleek Makkelie te heten en het was een blinde raaf, die vooral pro Rotterdams .
Ik werd ineens wakker badend in het zweet en besefte dat de nachtmerrie over de geziene wedstrijd ging, toen ik nog aan de koffie was.
:wink: Toen deze raaf ook nog een iets groengele kanarie, weg stuurde, wist ik opnieuw weer: Er bestaat geen god.
De wedstrijd die we zagen, had nu als doel, er een gelijk spel uit te slepen, maat de "gele " stand was al 7 tegen 1.
De strijd is gestreden, is een oud clublied, van wie weet ik niet meer, maar was wel het geval, bijna geen Haagse kanarie durfde meer risico te nemen, wat die RAAF wel zag en begon toen het al te laat was, ook de Rotterdammers kaarten uit te delen, maar de laatste was bewust tegen Den Haag op een ideale plek en er volgde een mooie maar onverdiende goal en daar hadden ze nooit meer opgerekend. ik ben maar vroeg mijn nest uitgegaan en zag opnieuw die 13 kaarten in [kanarie]vogelvlucht
Ik hoop dat ze die Raaf, de Schilderswijk insturen , om daar enige achterlijke Moslims, rood te geven en nooit meer Nedeland in mogen komen.
Daarna zag ik een ook weer wat tegenvallend 020, met vooral rechts in de verdediging, een foutenfestival in de eerste helft, gelukkig maakte de "looser/miskoop" nog een goal, waar hij weer op kan teren.
De Lampies vielen mij ook tegen, na 2 goedkope goals, verrassend was wel Groningen
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie