Hoe verder van Dort, hoe linker het word!!

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Hoe verder van Dort, hoe linker het word!!

Bericht door huib2 » 10-08-2014 07:08

Gisteren al de eerste grote verrassing in Heerenveen, het domein van de schaatsers, maar nu zelf een scheve schaats reden. ik hen be wedstrijd gezien , via Roja Direkta, met een perfect beeld, wel even moeten zoeken, daar JAN LUL etc, maar bleef bufferen, maar de aanhouder wint.
De overwinning was dik verdiend en had zelfs groter uit kunnen vallen, maar als je mij nu belt en je vraagt mij een speler van hun te herkeennen, moet ik zeggen, nee :roll:
Verrassend was ook de punt van Exelcior , het gelijk spel van Twente was niet verrassend, velen gaan het moeilijk krijgen in Leeuwarden.
AZ met een sterk elftal op papier en een bescheiden trainer, maakte de belofte waar en zal wwarschijnlijk , zeker een top% plaats gaan halen. PEC, wordt ook voor velen 'geen" makkie 8)

Vandaag ook nog enige verrassingen :?: Ik denk het wel , 010 en 020, uitgehold en niet compleet, krijgen het zeer moeilijk en hopelijk die :idea: :idea: :idea: ook in Tilburg, zou leuk zijn voor Bart Brocken en meer van die KRUIKEN hier in PATTAYA

Thuis kijken doe ik niet, daar valt niks te "kwallen" Dus ik probeer eerst bij Gerrit [heeft goede koffie] naar ADO te kijken en ff later bij het KURHAUS naar Vitesse , een probleem is daar, kan ik mijn ogen openhouden voor PSV :?: :?: Matthieu heeft zijn zaak, prive voor vandaag verhuurt.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 10-08-2014 16:27

De buit is binnen en dat telt :lol:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 10-08-2014 19:52

een gele dag in onze voetbal geschiedenis
:x :x :x :x :x
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

dick
Berichten: 111
Lid geworden op: 22-12-2010 11:45

Bericht door dick » 11-08-2014 07:03

Die man moeten ze nooit meer een wedstijd laten fluiten ,wat een stuk onbenul

Plaats reactie