zal hij de kerst halen????

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

zal hij de kerst halen????

Bericht door huib2 » 07-08-2014 07:58

Sotrrie vgoor sommigen uit 010 , maar ook dit is snel over , net alsenige jaren terug en ik las net dat ook als Ajax er uit ligt, we 4 miljoen op de bank krijgen gestort. Ik hoorde ook, waar ij zelf niet aan gedacht hebt :roll: dat PEC, in een jaar meer prijzen heeft hehaals dan 010 in 10 jaar en de :idea: :idea: :idea: in 5 jaar :lol:
Natuurlijk heb ik gekeken , via de pc, maar wel het TV kanaal dus perfect beeld en geluid.
Ik vond en niet alleen ik, 010 aardig beginnen, maar wat later, ze vooral achterin, de fout ingingen en hoorde ook het publiek massaal 'Ajax' aanmoedigen.
5 minuten voor tijd, ben ik maar er mee gekapt en zag nog geen berichten op de Marktprik en FB. Die ex Waalwijkse kastelein zal het wel te druk hebben, met FC Buriram en dat racebaantje in de voortuin of zich scheel te hebben gedronken aan Chang.
Ook nog niets van Rob, maar die moet uitkijken voor geweld, daar er veel 010 supporters, "langs of bij hem komen" zoals Henk Gade of Renee Tatoo
Maar zondag begint opnieuw de race voor 2 Champigon- leage plaatsen en het wachten op vertek van de goede spelers. Ik zag gisteren al aan sommigen, na de 2-1 , voor mij hoeft het niet weer en laat die Tukker met dat vreemde accentje, maar lullen
:x
Maar na het zien van mijn cluppie, ben ik ook niet meer 100 % overtuigd en ook niet aan de mentaliteit. Overal spelen de WK gangers al, behalve bij 020 , *daar ze nog te moe zijn* Juist tegen het Vitesse , wat al 2x in amsterdam de beste ploeg was, kun je vertrouwen opbouwen, met het sterkste elftal. Van de Hoorn, is een geweldige miskoop en Andersen is een Mietje en een Selfie. Het grote talent Kisna , loopt ook naast zij "aparte" schoenen en Milec is bang dat de Russen, Polen binnenvallen.
Feyenoord naar de Haag , dus die kunnen ook hun lol op.
Dus na het weekend weten we meer, maar slaap lekker, als je favoriet verliest. :lol: :lol: :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 07-08-2014 09:53

ik zie weer veel taalfouten, maar de vingers[artrose] is vaak kuttt en heb dan ook geen zin, na lange stukken, in verbeteren
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 07-08-2014 11:41

Ik heb gister gekeken met onderbrekingen naar m'n cluppie samen met een dierkundige van onze club. Hij zei het reeds gelijk ,let op ze laten ons ballen tot de 26 en daarna de botte bijl erop. Ze wachten op een foutje. Dat kwam helaas. Na de rust probeerden ze door te drukken maar dat mislukte dus gingen onze Turkse vrienden weer over op , we laten ze komen. Toch nog een paar kansen op de 1-2 maar helaas mocht het niet zo zijn.
We gaan maar eens kijken wat het tegen den Haag gaat worden ,is niet anders. En gaan maar weer op de oude, oorlog, voet verder met prikken op ons lolforum. :lol: :lol: :lol:

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 07-08-2014 11:42

Moet zijn ,deskundige, die kud iPad weet het beter iedere keer.

Plaats reactie