Eerst mijn toetsen bord gereinigd

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Eerst mijn toetsen bord gereinigd

Bericht door huib2 » 04-08-2014 10:29

Na een avond , met Show, bier bij de PJ bar, koos ik toch om de erotiek in ruilen, voor een revanche wedstrijd en nog wel in onze "eigen" voetbaltempel. Ik was net op tijd, daar de streams meestal enige minuten, achter lopen. Ik wist al gelijk, dit gaat mis , daar ik stadse jongetjes met kinderen op hun rug zag lopen en dit hoort niet bij de grachten-gordel of een Coolsingel. Die Zwollenaren waren dit gewend, daar hun opa met turf moesten sjouwen en die 3 Grieken met zakken vol met geld, om dit te verdoezelen. Van 010 wordt beweerd, dat dit harde werkers waren, maan 'an mijn hoela', voor zakken sjouwen, huurden ze "eiland- bewoners' in en west Brabanders en over de meer dan 90 nationaliteiten in de volkswijken , maar niet te spreken
:lol:
Daarom hebben ze zoveel internationale restaurants op Zuid , zelfs een Thais

Maar het was huilen voor mij [ik was niet met anderen, daar Matttieu,. me een wel erg kort bericht gaf , toen ik vroeg; "morgen voetbal" en dat was alleen "NEE". zodoende kon ik ook mijn plan wijzigen en genoot van 3 zangeressen uit de Philipspijnen en met een hongerig gevoel naar huis ging.
De eerste 'bittere tranen, vielen al snel , ook toen ik die miskoop van Utrecht in de verdediging zag staan en me afvroeg , "heeft F.den Boer wel verstand van voetbal. de combinatie met de rechtsback was in het vorige seizoen bij de reserve elftallen , ook hopeloos, met vooral veel tegen goals.

Het middenveld was ook nergens en dat lag wel degenlijk aan de kracht van de Zwollenaren en ik dacht nog, zou Arie de Spruitenboer ook uit die omgeving komen.
Daar mijn streams niet erg stabiel was, ging ik lopen zoeken en kreeg via het progamma 'Witziweg' toch ineens een goede stream. het doelpunt was al gevallen en dat scheelde me tranen dweilen.
Dae aanval van Ajax was ook nergens, ondanks dat de spelers wereld talenten werden genoemd, maar ik zag alleen maar bagger. Tegen Benfica ging het ene helft goed, daarna ook mondjes maat.
PEC won zeer verdiend en 4-0 had ook niet misstaan en gun het Ron Jans!

Nu ik prik , denk ik terug aan DWS , uit vervlogen jaren. kampioen en de Eerste Divisie en gelijk kampioen in de Ere-Divisie. deze gingen onbevangen Europa in en schopten het heel ver, met onbekende spelers, die gelijk Vedetten waren en ik kan zonder te Goochelen, het elftal voor 95 % opnoemen
Ik gun PEC dit succes ook en ik denk vele normale voetbal-liefhebbers. wat ik op FB las van z.g. 010 liefhebbers [hooligans] was ver beneden alle pijl.
het woord "respect'' is een droom
:evil: :evil: :evil:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie