010 europa in

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

010 europa in

Bericht door huib2 » 30-07-2014 09:44

ik blijf wel er voor op :!:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Paul
Berichten: 219
Lid geworden op: 01-05-2012 13:52

Bericht door Paul » 30-07-2014 11:43

Uiteraard ik ook Huib en ik krijg nog versterking van een stel echte Feyenoord 'die hards', uiteraard is ook Dick hierbij aanwezig. Ben benieuwd hoe we erop staan, ik heb veel vertrouwen in de verdediging en het middenveld, maar op het ogenblik nog geen klasse spits en onze doelman Mulder zal voor mij altijd een onzekere factor blijven. Hij blundert gegarandeert een paar keer per jaar, dat is de enige zekerheid die je met hem hebt. Vanavond zullen we het zien, ik ben snel te vrede dus ik zeg 3-0.

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 30-07-2014 18:25

ik zag ook dar Chelsea , met van Ginkel? en a.s. tegenstander, van de club , die voor de 5 e schaal gaat, een half uur later begint, dus eigenlijk mijn eerste keuze. maar ben vreselijk benieuwd naar 010 van nu en hoop niet terug te hoeven schakelen, wat mij een half uur nachtrust scheelt.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 30-07-2014 22:41

Helaas een kansloze partij.de Turken loerden rustig en wachtte op hun kansen die kwamen.ik vond de verdediging erg zwak en onbetrouwbaar ,wat wel te begrijpen is. Ik hoop dat onze Marokkaanse vriend niet alleen voor het geld, wat minder is als vroeger,is gekomen. En Joris is Joris en word er niet sneller op. Ik hoop op Bas Dost alhoewel ik er geen goed gevoel over heb. :cry:

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 31-07-2014 05:20

Kop op in Turkije winnen we met 0-2 (droom lekker verder) :cry:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 31-07-2014 07:11

Inderdaad, moet deze spelersgroep aangevuld worden en Clasie . zo las ik net, heeft het bij het rechte eind: Ze wisten allang dat er 4 dragende spelers zouden weggaan. Dat geen "schuld" hebben is een lul verhaal, 70 % van de Nederlanders heeft schulden en Rutte/Zijlstra heebben vooral de middenstand naar de kloten geholpen en se "zorg" met hun 'over' bezuinigen. Ik las vaak Feijenoord is de mooiste club van Nederland en mij vraag is dan: Waarom wilt er dan niemand spelen :evil: :?:
Natuurlijk , is het antwoord: Ik kan veel meer verdienen, elders. Maar is dat werkelijk zo, ik b.v., had ook het vermogen volgens "kenners" om een veel grotere zaak te gaan runnen, maar was tevreden met wat ik had, met fijne mensen als klanten en goed personeel , ik kon er goed van leven, 2 vrije dagen en 5 weken vakantie per jaar. Wat wil een mens nog meer? Een groot huis en later klagen, dat het veel te groot is en geen bejaardenwoning krijgt! Veel op de bank, waar "foute mensen, mee gaan speculeren en oorlogslanden mee helpen? Naar Marbella gaan met vakantie, waar min. 200 "stille" rechercheurs rondlopen, om te kijken, wat je wel uitvreet!! met de AVRO mee naar een ver land om voor "de Mol" te spelen? etc. etc.
Nee gewoon als je clubliefde bezit, er gewoon blijven spelen, voor een "loon" dat toch al "tig' keren hoger is , dan werknemers ok vele zelfstandigen.
Dit geld niet alleen om F. Feijenoord , maar ook al die andere clubs, ook in het amateur voetbal. Gezellig hoor , verhuizen van Rotterdam , naar Rome, waar niemand je eigen taal spreekt.
Wij maken dit ook mee, maar hier in Pattaya , hebben enige duizenden landgenoten, om ons heen in tegenstelling tot JOOST, die ook meeleest , in het verre Buriram
:lol: :lol:
Nee, om op de waarschijnlijke uitschakeling, terug te komen, vergeet ik niet , de enorme blijdschap van : "We gaan weer Europa in".
Dit is enige maanden terug, maar wat hebben de "bestuurders" in die tijd uitgevreten? hun bank spekken, een groter huis, vakantie in Marbela? Mee in de "MOL" spelen?
Jammer allemaal. Groningen en 010 eruit, beide steden , met toch wel leuke herinneringen
:wink:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 31-07-2014 09:21

Nee jij bent goed in je clubliefde haha gaat je bek niet verder open dan ?
Kijk gewoon even waar we vandaan komen dan, we zijn idd door management naar de kloten geholpen maar gaan hier gewoon uitkomen.
We hebben gewoon wat tijd nodig.

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 31-07-2014 09:29

Ton schreef:Nee jij bent goed in je clubliefde haha gaat je bek niet verder open dan ?
Kijk gewoon even waar we vandaan komen dan, we zijn idd door management naar de kloten geholpen maar gaan hier gewoon uitkomen.
We hebben gewoon wat tijd nodig.
clubliefde van mijn kant,nee liefde voor het prikbord en dan kan ik van 2 kanten zijn :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 31-07-2014 09:35

Wees jij maar blij dat je NEUS van voren zit en niet op zij 555

Afbeelding

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 01-08-2014 09:45

na het zien van de :idea: :idea: :idea: met wel veel geld, wordt het voorspellen van de a.s. kampioen wel erg gemakkelijk ***** :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie