We hadden WK geworden met die reserve dooeman van 020

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

We hadden WK geworden met die reserve dooeman van 020

Bericht door huib2 » 27-07-2014 09:27

Zoals ik beloofde heb ik mijn nachtrust weer opgeofferd, om mijn cluppie, weer op te hemelen of af te kraken :lol:
Nu eigenlijk beiden in de eerste helft dacht ik, dat wordt zeker een 5e Schaal maar de 2 helft was brandhout, maar ze hadden een "Zwarte Panter" in het doel, die weer eend "zijn dag" had :o
De opstelling was wat vreemd, achterin en in het midden werden van Rhijn, Veltman, Blind, maar ook Serena gemist en ze speelden met 2 nieuwe spitsen, die beiden in de eerste helft, zeker voldeden en zeker Kisna. eerder speelden in het reserveteam wel Zikovitch en die mislukte IJslander, maar ook eentje met een moslim naam. Die er weer 2 inschopte!! er is ook nog een talent op komst, maar die is ook nog niet wedstrijd fit.
Dus met later Fisher erbij is er een ruime keuze.
Maar wat ze doen, met die van der Hoorn, snap ik niet en ik denk vele meer, totaal waardeloos in spelhervatttingen en ook de vervanger van, van Rhijn was in de dekking nergens tegen ook een notabene landgenoot John.
ook de samenwerking in de 2e helft in het centrum was beneden niveau.
Jelle K. op het midden veld liep veel te veel en liet de bal , niet het werk doen. Hij wil graag winnen, maar met en minimale voorsrong is dat funest.

Maar de sluitpost, die niet meeging naar Brasil, was niet te versllan, met enige katachtige reddingen en ik wist zeker bij de "gegeven" strafschop: "die pakt hij ook".
Dus een nacht met tweedelige gevoelens, maar ik denk ondanks de 5 in de 2e helft, dat 5e schaal, bijna weer zeker is

:lol: :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 04-08-2014 10:59

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel heb gezien van het gestuntel van de kampioen. Gelukkig om twee redenen, maar hoorde wel gejuich een paar keer waarvan eenmaal terecht. :lol:
Begin van het seizoen kan natuurlijk gebeuren en van mij hoeft dit niet eenmalig te zijn. :P

Plaats reactie