dan maar laat naar mijn nest, deze match wil ik zien

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

dan maar laat naar mijn nest, deze match wil ik zien

Bericht door huib2 » 26-07-2014 18:04

toen ik nog op school zat , als leerling, met toen al een hekel aan ambtenaren en banksletten zag ik de volgende wedstrijd: Benfica -Feijenoord, maar onder leiding van zoon smerige Italiaanse bankdirecteur, met de naam LO BELLO, zeer waarschijnlijk uit een Mussolini nest en oud-oom van dat Zwitsers gedrocht , die nu aan de "macht" is bij de FIFA.
"Een Blatter valt niet ver uit de boom". mijn ergernis was, dat hij die toen al smerige Portugezen, zwaar bevoordeelde en vooral hun theater spel.

Zo verloor Feijenoord, en het legioen die per cruise scheen waren gekomen, de namen Waterman en Grote Beer, bekender dan de slagschepen van Piet Hein etc. ,maar wat zullen die supporters een katterig gevoel hebben gehad in de Golf van Biskaje.

De 2e maal Benfica , was ook legendarisch in Parijs met 600 bussen vol supporters. onze GOD vav Gaal, denkt dart hij de uitvinder was van het 5-3-2. Nee dat was Michels, Ton Pronk speelde als 3e stopper in de achterste linie. De scheids kon niet corrupt zijn daar JC , de totale leiding had in 90 minuten, waarin niet werd gescoord, maar wel in ons voordeel in de verlenging. Het mooiste moment was dat Michels als dirigent speelde, voor de uitzinnig 30.000 Nederlandse supporters. zeker een half uur lang zong de hele meute. In Parijs was om 12.00 uur geen druppel bier mee te krijgen , maar ze waren wel zo kleffer, om rond 17 uur, weer volop van dat kostelijk vocht in voorraad te hebben
België stonk geheel naar de "zeik' op de terugweg en zeer velen moesten terug met openbaar vervoer, daar ze de lang wachtende bussen hadden gemist.

Nu vanavond na deze lange intro, speelt Ajax weer tegen Benfica, met een vrij nieuw elftal. ik wil dit zien en neen mijn dagelijkse avond'shot pas om 0200 uur in de nacht, dan begint deze wedstrijd pas. leuk om moegen weer wat te kwallen , over en weer
:lol: :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie