Epiloog van het WK

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Epiloog van het WK

Bericht door huib2 » 15-07-2014 09:19

Genieten, ergeren, te laat naar mijn nest en te veel drank in mijn donder :

Dus zo wie zo de laatste 4 wedstrijden waarvan de laatste 2 thuis, waar ik me niet evt. af kon reageren, daar de :mijne" in de tempel zat
8)
Waarom laat met deze 'onzin" . Gewoon daar ik eerst de commentaren wilde weten van mijn collega critici :roll:

De laatste 2 avonden waren het kijken waard, vooral daar nederland weer eens een goede eerste helft speelden :D

De finale is gelukkig door de beste ploeg gewonnen en het intereeeseerd me geen ene moer, dat Maxima heeft liggen janken, ze kan beter bidden, dat het ooit weer goed komt met Messi
:: :cry:
Ik wil ook de hoofdrol spelers een cijfer geven, te beginnen bij die "facistische FIFA met al hun kuttt BOBO's, ik geef ze een dikke 2
De gemanipuleerde camera mensen, vooral daar ze veel te weinig, mooie dames , lieten zien een ook geen 'gereldel' op de tribunes en die STEAKER , dus ook een 3
Het overgrote deel van de supporters waren brazilianen, deze krijgen een 8 , vooral dat ze massaal bleven zitten, om NLD toe te juichen voor de derde plaats :o
De eveneens "te bewerken scheidsrechters, kregen een 4, degenen die niet hun bank wilden aanvullen , via allerlei constructies kregen een 7 ,helaas maar zeer weinig] :x
dan onze nieuwe GOD van Gaal, deze kreeg een 9 , het had een 10 kunnen zijn, als hij de strafschoppen in een andere volgorde had laten nemen :(
Cillissen was een prima sluitpost, als ballen vanger incl. 2 schijnbewegingen een 8, maar zijn uittrappen was gewoon slecht, dus 7
Bij de rechtsback positie waren er wat vreemde beslissingen, Janmaat en Kuijt een 7 en die Duitser Verhaeg een 5.5
Om de rotterdammers wat veren in de kont te steken, de vrij was de beste verdediger van alle ploegen , met een 9.
Vlaar een rots in de branding en wat minder in de voortzetting, dus 8.5
De gelijkenis van, van Goddel, had ook een prima tournooi , dus een 7.5
Blind speelde afwisselend ale rechter verdediger en rechter middenvelder, Mede prikker ROB C., zal hem belonen met een 5 , ik met een 7 + :lol:
Kuijt was daar ook soms te vinden , maar veel te rechts en daar ook een waardelose voorzet, dus op die positie een 6.5
De Jong is een speler die weinig opvalt, net als Wim Jansen vroeger en net zo hard als Neeskens, ditmaal zonder kaarten en krijgt een 8+
De Guzman krijgt voor de eerste wedstrijd een 6 en de tweede een 7
Fer, voor maar ene beslissende helft een 7,5
Clasie, voor ene wedstrijd een 7.5 en als hij niet had gespeeld, had hij vandaag , geen transfer nieuws geweest :wink:
Robben, was zeker de beste speler van het toernooi, ondanks het ouwe hoeren over Swalbes en praten tegen de scheids Kijk hoe er ploegen in het verleden WK geworden zijn, elke kampioen had wel een duikelaar etc.[hand van God] Hij krijgt van mij een 9+
Van persie was te wisselvallig, zijn eerste zweefduik, was een 10 waard, zijn spel tegen Spanje een 8. Zijn zeer domme 2e gele kaart een 4 en daarna matig met een 6, maar een prima laatste wedstrijd, dus totaal 7
Huntelaar deed wat hij moest doen, en krijgt een 7.
ood Depay maakte zich waar, maar door het systeem, geen vaste waarde [90 min' maar krijgt wel ee 7.5
Lens is totaal niet mijn speler en laat hem maar in Rusland blijven voorgoed , maar geef hem voor zijn "afscheids' wedstrijd uit beleefdheid
een 6

DE KEUZE VAN MESSI, IS HET GROOTSTE LACHERTJE VAN DIT TOURNOOI, MAAR IK LAS VAN EEN CRITICI IN V.I. DAT 9 VAN DE 10 VERKOEZINGEN , NAAR HOOFDSPONSOR ADIDAS [AANVERWANTEN[ ZIJN GEGAAN<<<<<LEVE>>>>>>>

mijn favoriete elftal' in de van Gaal stijl
Neuer
Vlaar
Lahm
de Vrij
Hummels
Vertongen
Zweinsteiger
Kroos
Rodriques
Robben
Muller
res: o.a de keeper van Belgie en hun laatste man, Pirlo, de Bruijne, Ronaldo, Di Maria
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 15-07-2014 11:34

Ik vind het vervelend om te schrijven maar volgens mij klopt het allemaal.
Je zal het wel van iemand anders overgeschreven hebben. :lol:

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 15-07-2014 12:07

Ik zal ter afsluiting van het WK ook maar een bescheiden steentje bijdragen. Ik ben blij dat het erop zit. En Duitsland 1 is terecht kampioen geworden, al zou het mij niet hebben verbaasd - mede gelet op het spelbeeld - als Duitsland 2 de zege had opgeeist. In elk geval was het duel spannend en das heel wat. Nederland is gaandeweg het toernooi gegroeid en is terecht derde geworden;

Dit WK heeft ook de nivellering in het voetballen laten zien. Het zijn niet meer de 'grote' landen die de dienst uit maken. De 'kleine' landen hebben zich tijdens dit WK laten zien. Landen uit de Concacaaf - waartoe ook Suriname behoort - hebben het meer dan goed gedaan. Door het uitzwaaien van goed opgeleide trainers naar de kleinere landen gaan die landen beter voetballen. Het accent komt dan voornamelijk te liggen op conditie, conditie en conditie en vervolgens op discipline, discipline en nog eens discipline. En als je deze vaardigheden beheerst zal de spelvreugde in het spel toenemen;

Ik neem afscheid van het WK en blijf hopen dat mijn geboorteland ooit de groepsfase in de Concacaaf overleeft. Het zou mooi zijn als enkele Suriprofs die hier te lande hun kunsten vertonen het idealisme kunnen opbrengen om uit te komen voor Suriname. Maar dit is wishfull thinking, want ze hebben allen de Nederlandse nationaliteit. Ik ga maar verder met dromen.

Nu de afsluiter in de vorm van een uitsmijter:

Het was gaan met die gekrulde banaan,
voor de van wellust gedreven knorhaan,
op zoek naar een loopse en wulpse plofkip,
voor een alles omvattende droge wip.

Sjalom. :lol:

Plaats reactie