Prikker Robbie C, nu graag je excuses aan van Gaal.

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Prikker Robbie C, nu graag je excuses aan van Gaal.

Bericht door huib2 » 13-07-2014 11:08

ROB,ik weet dat het moeilijk voor je is en dat hij veel 010 spelers heeft opgesteld om ze via enige % kan doorverkopen aan topclubs. Van Gaal is niet zo dom, als die Neijenrode die Ajax bestuurlijk leidde en zelf geen goed contract kon opstellen bij de verkoop van Suarez. snuiven is het enigste wat ze leren in dat soort onderwijs. Onze nieuwe God is opgeleid op het CIOS en daar was het net als vroeger in militaire dienst, kast en geslachtdeel controle en bij succes, krijg je een gouden LUL aangemeten.
:lol:
Maar Robbie jij deed knap lelijk over Louis, ik deed er wel aan mee als columnist, maar dat had 2 reden , ik wilde jou als vriend houden :lol: en ik ben gek op tegen reacties van andere prikkers. Joost b.v. uit het rooie Buriram, zien we niet meer reageren, ik val regelmatig ambtenaren aan en Joost leeft er met eentje samen.
Ik was juist een enorme bewonderaar van Gaal en ook van de speler Blind, die in jou ogen ook een "eenoog" is.
Als jij nu hier op deze prik je excuses aanbied aan God en zijn dicipel Blind :lol: die ik dat aan Wijnaldum ik vond deze een slechte keuze en had veel liever van Ginkel gezien, die ook weinig wedstrijd ervaring had. maar gisteren vond ik hem op de 10 positie werkelijk een der besten van het veld, wat werd beloont met een goal. [dus bij deze gelijk maar gedaan :wink:]
Maar ik denk ook dat je het druk hebt met je winkeltje , met slapende ogen het voetbal bekijkt en ik denk dat je haat is ontstaan, dat je hem, bij Astrid Ververs op bezoek hebt zien gaan, om misschien wel te
:?: :?: :?: :?:
Afijn het is over nu, vandaag nog mijn Favoriete Duitse ploeg, die ik en velen al hadden gezegd, deze worden WK. als Blatter er mee instemt. Gelukkig waren er scheidsrechters, die er anders over dachten en dat het SAMBA voetbal totaal bezworen is heel jammer voor de nieuwe jonge generatie die ik zag huilen op de TV :cry: Nu nog die "RATTEN" vervangen in het bestuur, die allen aan het dementeren zijn, zag il op het erepodium , het was een wonder dat ze geen 'statie uniformen' droegen.
Een dag geleden, zat ik hier met een andere "kenner" nog aan de 'stamtisch' te discuteren over de verjonging van ons team. Na gisteren is mijn mening toch veranderd, tot 36 jaar, kun je nog goed mee en onze arbeiders generatie , moeten later ook tot de dood erop volgt, blijven werken
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 13-07-2014 15:08

Okee m'n gewaardeerde, als ik je gekwetst heb bied ik men nederige excuses aan. MAAR..............
Als een trainer ,maakt niet uit wie, spreekt over zijn team ,zijn Nederlands team,de bondscoach of denkt een journalist de les te kunnen lezen of erger noch voor oud vuil uit denkt te kunnen maken dan Japan vind ik hem een waardeloze drol of een tweelingbroer van Ververs of iets anders heeeel erg slechts.
Natuurlijk heeft hij goed gepresteerd met ONS nationale team, maar..........
Waarom Janmaat er uit halen
Waarom Klasie niet eerder brengen
Waarom van Persie laten staan
Waarom dat jong van de 020 verrader laten staan
Waarom de Guzman niet laten spelen
En
Waarom heeft hij maar een keer een grote muil gehad op de persconferentie tegen een ondeskundige Yank
Nu gaat hij lopen gillen dat hij ongeslagen is gebleven ,maar van Marwijk behaalde de finale en hij niet ,dus.......
Dus.......
Dus zie ik er naar uit om een pils met je te drinken. :lol:

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 13-07-2014 18:00

De spijker op zijn kop.ik laat iedereen spelen , zet hij in de 92e minuut nog zijn 3e keeper in wat een eikel

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 13-07-2014 22:12

Dat ben ik niet met je eens, vriend ik mag je graag, maar dat vond ik juist klasse van het team.want het bleek geen idee van vg te zijn , maar van het team. :wink:

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 14-07-2014 02:29

Ok het was het idee van het team hem te laten spelen.
hij zegt ok als het 2-0 is wissel ik hem ???
Dus niet

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 14-07-2014 02:30

Maar goed ik ben trots op de jongens en ook wel van gaal

Plaats reactie