Martins Indie.

Alles over voetbal, nationaal of internationaal het maakt niet.
Plaats reactie
Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Martins Indie.

Bericht door Sam Loi » 20-06-2014 07:13

Lag een nachtje in het ziekenhuis als gevolg van een aanvaring met een Aussie. Had veel erger kunnen zijn dan wat heen en weer geschud van zijn hersenen. Het verschil tussen de Aussies en de overige landen is dat de Aussies ook kunnen uitdelen. Wij hebben in ons midden 'dirty Nigel', terwijl de Aussies daar een volledige ploeg voor hebben. Dat weet Martins Indie nu ook;

Hij dacht de sterren van de hemel te zullen spelen. Daar is het evenwel bij gebleven. Vanwege een gebrekkige motoriek is het een uitzonderlijke prestatie dat hij het heeft geschopt tot international. Dit zegt veel over de kwaliteit van ons voetbal. Maar hij heeft een extra kwaliteit, namelijk die van de grijns. Menig tegenstander raakte volledig uit het lood bij het zien van die grijns. Om eenmaal bekomen van de schrik te bemerken dat de bal hem was afgepakt. Door Martins.

Ooit in een goed jaar in donker Afrika geproduceerd. Het heeft heel wat zweet en tranen gekost, want bij paps was zowat alles rijkelijk bemeten, behalve zijn portemonnee. Paps nam het zweet voor zijn rekening en mams ging met een mond vol voor de kreet. En als het zweet en de grijns bij elkaar komen, dan krijg je Martins Indie. Een flink uit de kluiten gewassen poepertje, waarvan je toen al kon zien dat hij zijn paps zou opvolgen in alles wat groot en breed is. Aanvankelijk dacht men dat het de uitloop van de navelsteng was, maar dat bleek al heel gauw om zijn plassertje te gaan.

Martins verbleef slechts 1 nachtje in het ziekenhuis, dit tot groot verdriet van het verplegend personeel. Men had hem graag wat langer verpleegd. Ze stonden in de rij om hem in bad te stoppen en dan vervolgens te soppen. Zo een grote hadden ze daar nog niet gezien. Een leuter van wereldklasse. Martins is weer liefdevol opgenomen in de ploeg. Na een weekje rust mag hij weer zijn grijns laten zien. Maar dan zit helaas de klus er al op. :lol:

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 20-06-2014 09:01

Over grote "lullen " gesproken, volgend 010 en :idea: :idea: supporters is Louis Suarez er ook eentje. hij is de man, die hun immers jaren lang gen prijzen bezorgde :lol: :lol: hij is ongetwijfeld een etterbakje , maar als je uit de Falfava's ui Montevideo komt, dan moet je veel verzinnen om aan brood te komen. Nu heeft hij dat als een der 5 spitsen ter wereld voldoende, maar streken zijn niet zomaar af te leren, kijk maar wat er in Nederland gebeurd op politiek gebied etc. het ook ons Oranjehuis, als goed voorbeeld, Bernhard je moest zo nodig een superduur dienblad jatten van zij zwaar demente Juul.
dat bijten heb ik hem nooit kwalijk genomen, 5 minuten later, kan je gewoon verder spelen en zijn eerste slachtoffer was een Marokkaan , waar we er veel te veel van hebben, volgens die reserve Mozart en bovendien speler van de 2 bovengenoemde clubs

:lol:
Maar gisteren, voor mij vannacht was hij weer duidelijk aanwezig en ik denk dat de meesten een verrukkelijk spannende wedstrijd zagen.
en die Engelsen bijna naar huis, ze zijn tenslotte ook vreselijk geld ziek, met zwaar corrupte Arabische Sjeiks als sponsors
:x
Ik herinner me enige jaren terug, toen ze van de 4 topclubs, Arsenal, M.U, M.C en Chelsy geen 11 Engelse spelers konden opstellen .
Bolivia en Ivoorkust was ook een heerlijke wedstrijd, maar nu moet ik weer lezen, dat een B.N er, een geintje maakte over een "Lijntje" snuiven en ze zich heeft moeten terugtrekken van een hulporganisatie. Snuivende Haagse Politici, zullen het met Bolivia ongetwijfeld eens zijn, in hun bovenkamertjes op het Binnenhof ligt dat spul immers voor het grijpen :evil:
Nu vanavond maar weer voetbal kijken, straks naar de Markt en daarna nog FF een harinkje bij Erik en volgende week van Jos, het wekelijke haring-happen, vers van het mes, vind ik super gezellig'
Vroeger ging ik mee met de hype, de kleinste zijn het lekkerst [Rotterdam]en uit die tijd dateert ook hun colaatje pils of een deukje. Maar met een KUTT AOW van nog geen 900 euro, ga ik met beide voor de grotere maten.
Dus ook vanavond nog enige "grote Makrelen" naar huis. Vroeger in mijn thuisjeugd was dat een zaterdagse lekkernij , als er geen geld was voor gerookte paling, dus deze zaterdag herinnering, kan ik ook weer in stand gaan houden.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 20-06-2014 12:34

Makreel is erg gezond Huib. Eet er veel van, zou ik zeggen. En volgens Jan Vos uit het bruisende zuiden, zeg maar het Griekenland van de lage landen, zou fietsen ook erg gezond zijn. Zijn advies is dan ook: eet meer fiets. :lol:

jan vos
Berichten: 405
Lid geworden op: 19-12-2010 19:59

Bericht door jan vos » 22-06-2014 02:21

5555555555 het bruisende zuiden.

maar dan wel zonder deze jongen. je word oud pappa :lol: :lol:



ps, vrijdagavond nog een finaleronde darts gespeeld.
dat had niets meer met gezond te maken :oops:
als je drinkt om te vergeten, vergeet het maar!

Plaats reactie