nederland= regelland

Verveel je je eigen, zijn er frustraties, mag je iemand niet of wil je gewoon je ei kwijt .....
Plaats reactie
rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

nederland= regelland

Bericht door rob » 22-02-2014 14:55

We zijn bezig met een nieuw bedrijf. We nemen een bestaand restaurant over en op papier veranderen alleen de namen van de eigenaars.
En ik die hier wel ervaring mee heeft maar toch ook een beetje verwent is in Thailand met de regels in Phitsanulok [geen]ga dit toch maar opschrijven in het frustratiehoekje.
het is niet te geloven dat als we niets veranderen aan de inrichting en terras het slechts slechts slecht 8 weken gaat duren ,slechts .....ja slechts.
Ik ben er maar niet over begonnen dat we ook gaan verbouwen anders word het echt te ingewikkeld.
Alles gaat wel digitaal tegenwoordig bij de gemeente Rotterdam. ook de terrastekening e.d. wat geen nadeel hoeft te zijn heb ik ondervonden.
Natuurlijk gaan de 8 weken pas in als je als ondernemer eerst 1800,00 euro hebt betaald voor de leges.
heerlijk Nederland=regelland.
Ik blijf erbij ambtenaren zijn het zand tussen de tandwielen van de maatschappij.

Gast

Bericht door Gast » 23-02-2014 04:38

:D ik heb het ook net achter de rug :P

Piak Jeans

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 25-02-2014 21:59

Wat er gebeurd ,ongelooflijk binnen een paar weken alles geregeld.
Vandaag bericht dat de vergunning verleend is ondanks dat de afdeling gekke bekken negatief had geoordeeld.
Dusssssss gas op en een leuk Thais hok maken waar we ons iedere dag kunnen vermaken.

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 26-02-2014 05:16

rob schreef:Wat er gebeurd ,ongelooflijk binnen een paar weken alles geregeld.
Vandaag bericht dat de vergunning verleend is ondanks dat de afdeling gekke bekken negatief had geoordeeld.
Dusssssss gas op en een leuk Thais hok maken waar we ons iedere dag kunnen vermaken.
laat Pelle je zaak openen Rob, met handboeien om en gewichten aan zijn poten en noem je zaak 'Respect'





fun
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 26-02-2014 08:04

Toppie Rob ga maar hard aan de slag

Plaats reactie