een week ergenis, nu tot ontlading gekomen!!

Verveel je je eigen, zijn er frustraties, mag je iemand niet of wil je gewoon je ei kwijt .....
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

een week ergenis, nu tot ontlading gekomen!!

Bericht door huib2 » 21-02-2014 07:49

Op zich zelf begon de week mooi met mooie olympische successen , toch ergernis door vooral de pers, deze lieten de Nederlandse verliezers op goud, interviews af te nemen , zodat de "verliezers' tegen ons eigen volk , nogal onsympathiek overkwamen. Ik hou daar helemaal niet van, er kan er maar een winnen en dat is de snelste, al is het maar met 4,5 cm. de sporters wilde toch zelf klokken met 1000.ste seconden. Je kan zo'n interview ook best positief afnemen en niet gaan zuigen, en negatieve antwoorden, uit de monden halen.
de sporter zal zich erna best bedenken, dat de andere, net een fractie beter was.

Ook ik viel even in een 'zwart gat'. toen deze week, mijn schrijfwerk van 2 jaren [eerst in klad en later in het net en weer daarna in boekvorm en 2 x fouten te hebben 'hersteld' Een heidens werk en daar ik slaap krijg na 3 uren PC of dikke poten, ging het langer duren dan verwacht. En nu weer de spanning of het geschikt is om uit te brengen. ook negatief vind ik sommige reacties, daar ik merk dat sommigen hopen dat mijn 'projekt' mislukt.
hier zitten landgenoten onder die zelf geen letter op papier zetten.

Vannacht was ik ook zeer gefrustreerd, na de nederlaag van Ajax, ook als landgenoot en zie ook weer reactie's , vooral op FB die dit toejuichen.
OKE een dik verdiende nederlaag, met vreselijk veel onderschatting en een "vorm' waaraan ik me al weken aan erger. Vooral dat vreselijke terug spelen. Zo met dit ophouden van het spel, was het gemakkelijk voor de Oostenrijkers om te jagen en gemakkelijk 90 min, vol te houden. de door mij bejubelde Veltman bleek nu ook geen veldheer te zijn. en Cilissen een zeer onzekere keeper als ze achter staan. Ook de jonkies Fisher en Klaasen, zijn ver terug gevallen, na fantastische wedstrijden in de Europacup1 . Bojan brengt ook niets extra en die IJslander mag terug an bankbediende bij ICE-SAFE.

Vanmorgen kwam hier dan ook de ontploffing, mijn vrouw ging wel erg dichtbij staan en vroeg om een nieuwe auto , de andere is 10 jaar oud en lekte wat olie. Net de grote beurt achter de rug bij Toyota en wat uitdeuk werk omdat ze deze uitleende aan een neefje van 18 jaar. de eerste auto had een nieuwe mogen zijn van me , maar toen ik terug kwam had ze een 2 hands gekocht, weliswaar voor dezelfde prijs , maar 2 jaar oud en 65.000 op de teller. Dus ik ontplofte en mijn handen trillen nog steeds. beschuldigingen over en weer, waar ik niet van hou, door mijn verleden [ook beschreven].
mijn stelling is nu, een auto is hier waardeloos door de drukte en je kan beter een auto huren, voor je 'hebberige' familie te bezoeken in de Isaan.

Zo dat is er weer uit, dat zal wel weer 2 weken zwijgen worden. ik vind het best, ik heb genoeg geld uitgegeven deze maand, incl ruim 1900 euro voor mijn ziekte kosten verzekering en misschien straks ook geen WAO, door de overbrugging naar de AOW.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 21-02-2014 10:29

Ach gossie Huib geef haar een space wagon misschien maak ze er gebruik van :D

Jan/Travelprins
Berichten: 392
Lid geworden op: 20-12-2010 03:34

Bericht door Jan/Travelprins » 22-02-2014 23:13

Misschien is er nog een Leopard tank over Huib, Finland zal toch niet alles hebben gekocht.
Geen last van deuken meer en een beetje olielekkage kan geen kwaad bij die dingen.

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 23-02-2014 00:55

Vergeet niet wat space cake bij te doen. Schijnt goed te werken. Wat ook natuurlijk kan is haar een goedlachse bedrijfsbuffel kado doen. Daar is echt geen deuk in te trappen.

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 23-02-2014 05:13

volgens de heilige JC, heeft elk nadeel zijn voordeel:

de keuken is weer schoon en de tuinbak, helemaal gerenoveerd, alleen nog niet op nieuw ingericht, daar is ze nu nee bezig.

reden een flinke slang in de tuin

de draak die in mij schuilt, denkt ze zo te verslaan , maar tieten en een kudt, winnen het niet meer van mij, lessen genoeg gehad in mijn leven.

auto's hebben mij nog nooit geïnteresseerd, dus dat wordt moeilijk voor haar
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Davidh
Berichten: 10
Lid geworden op: 30-12-2013 12:07

Bericht door Davidh » 23-02-2014 07:56

Denk als ik je zo hoor Huip ga maar vast notities maken van boek nummer 2 je hebt toch een enerverend leventje met jou thaise truusje,
geef dat meiske toch een nieuwe automobiel,krijg je geheid 3 hoofdstukken met vol en jou fans smullen zich een ongeluk van de pret

Plaats reactie