Budha bergje

Verveel je je eigen, zijn er frustraties, mag je iemand niet of wil je gewoon je ei kwijt .....
Plaats reactie
pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Budha bergje

Bericht door pietpattaya » 30-01-2014 06:11

Ben eindelijk weer beetje in staat rondje "berg" te lopen heb na 1,5 rondje de brui dr aan moeten geven ;zijn mn poten gezwollen en dus de schoenen te klein geworden.
Zal hem wel weer aan het biertjes drinken zijn te wijten :evil:

De jicht dus nog aan het plagen ; vandaag dr maar biertje op drinken, gaat het morgen vast beter.

Heb andere pillen tegen jaja ook mennstruatie pijn ,maar ze helpen wel doch nu word ik net zo sagerijnig als Huipy zijn Ann in de rooie week :roll: :wink:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Re: Budha bergje

Bericht door huib2 » 30-01-2014 07:38

pietpattaya schreef:Ben eindelijk weer beetje in staat rondje "berg" te lopen heb na 1,5 rondje de brui dr aan moeten geven ;zijn mn poten gezwollen en dus de schoenen te klein geworden.
Zal hem wel weer aan het biertjes drinken zijn te wijten :evil:

De jicht dus nog aan het plagen ; vandaag dr maar biertje op drinken, gaat het morgen vast beter.

Heb andere pillen tegen jaja ook mennstruatie pijn ,maar ze helpen wel doch nu word ik net zo sagerijnig als Huipy zijn Ann in de rooie week :roll: :wink:

een jaar zal je bedoelen!!!!!!
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 30-01-2014 10:13

Verander de naam van het budha bergje in venus heuveltje. Dat loopt mogelijk wat soepeler. :wink:

Zoals bekend duurt de penopauze bij de man een stuk langer dan bij de vrouw, die dan weliswaar niet in de peno zit maar wel in de meno. Maar een pauze is een pauze en dat betekent meestal rust. Zowat alles moet in een rustige draf gedaan worden, zo ook de klim. Ook op moeders.

En onze staatssecretaris van belastingzaken en Limburgse capriolen mag nu ook in een rustige draf naar het zuiden. Naar het Griekenland van de lage landen. Daar waar men je niet lastig valt als de subsidie te laat wordt uitbetaald. Je haalt het de volgende dag gewoon thuis bij Jos op. Ja zeker, het kan allemaal in Limburg.

Daar kan hij zijn gabber Jos ondersteunen en Graaimaaijers van advies dienen. En mogelijk neemt Onno hem ook in de armen en daarna vol gas in de billen. :?

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 30-01-2014 16:14

Ijs en weder dienende morgen weer aan de klim; moet mn vrijdag biertje en harinkie toch verdienen .

Supper service dat Tui elke vrijdag voor net schoongemaakte en heerlijke haringen zorgt voor nette prijs, jammer dat niet iedereen hiervan geniet :!:

Dacht dat er nog 2 harinkies uit de vriezer lagen vanmorgen doch helaas gevonden door............shit nooit laten proeven :wink:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 30-01-2014 17:20

Hoor in de wandelgangen dat de prijzen van dood gescheten harinkies volgende week omlaag gaan. Vanwege de crisis. Komt goed uit, want volgende week vrijdag is ik op de markt. :?

jan vos
Berichten: 405
Lid geworden op: 19-12-2010 19:59

Bericht door jan vos » 30-01-2014 23:06

alweer !! :shock: :shock:
als je drinkt om te vergeten, vergeet het maar!

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 31-01-2014 01:55

Sam Loi schreef:Hoor in de wandelgangen dat de prijzen van dood gescheten harinkies volgende week omlaag gaan. Vanwege de crisis. Komt goed uit, want volgende week vrijdag is ik op de markt. :?[/quote

Welke markt ? zal soi buakaow wel met die kou daar haha; welkom en vergeet niet ts vol rookworsten mee te nemen :D
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 31-01-2014 15:31

Dit keer helaas geen rookworsten. Straal vergeten, vanwege enorme drukte. Neem wel een fles BB mee.:lol:

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 08-02-2014 03:42

Vandaag eindelijk de grote Beer uit Friesland, met Limburgs accent, gesproken. Heeft nog erg viel last en pijn van zijn duimpie. Ziet er uit als klein duimpie, maar met verband er omheen als een flinke knuppel. Kreeg van mien gelijk een flesje pijnstiller mee, waar die voorlopig zoet mee is. :lol:

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 08-02-2014 12:30

Waarvoor grote dank 300 helaas nog 2 dagen kijken en dan pas drinken ,
positief is dat de Kgtjes eraf vliegen :lol:

Nog ff en graatmager :roll: ......................nee beter wat reseve houden toch :?:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Plaats reactie