muziekloze avond , bij Verschoor

Verveel je je eigen, zijn er frustraties, mag je iemand niet of wil je gewoon je ei kwijt .....
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

muziekloze avond , bij Verschoor

Bericht door huib2 » 09-06-2014 07:17

Binnenkort , verzamelen zich een groep. mensen bij cafe Verschoor, waar ik overigens graag had bij had geweest. maar het gaat nu een "praatavond'' worden. Theo en Joke worden belet, door het slijk der aarde, n.l. de ambtenaren in het pluche, hun beroep op een normale wijze, uit te voeren.
Er zit geen duppie gemeenschapsgeld in hun zaak , terwijl de verbieders, nog nooit zelf een cent ergens in hebben geïnvesteerd, behalve in hun mislukte relaties. Ik snap ergens goed dat een "wife" niet van een ambtenaar kan houden, thuis houden deze ook van regels :evil:
Nu lees ik op pattaya prik met een bepaalde ondertoon, dat sommigen, het prima vinden, een avond zonder muziek. Nu ik kan als horeca ondernemer garanderen, muziek hoort bij een meeting-feestavond.
Maar waar gaan ze over praten, de hoeren duurder, het verkeer gevaarlijk, de kokosnoot bar, de shag en de bierprijzen etc.?
De eerste grote party was een aanzet van mij, die door mijn beenbreuk, op een prima manier, verder werd ingevuld door Jan Verduin, maar deze organiseerde [heel leuk] er ook een Thaise dansgroep bij en een zangeres.Het was een top avond :lol: Nu lees ik dat er enigen, blij mee zijn dat, ze "nu eens eindelijk met elkaar kunnen praten".
Een massa mensen, veroorzaakt, ook een enorme herrie en zonder muziek, versta je ook maar alleen je naast zittende.
Muziek behoort nu eenmaal bij de natte horeca en als je vaak een artiest inhuurt, wil je ook dat de klanten luisteren. maar ik ken er velen, die amper praten. maar tijdens de muziek of een toespraak, zonodig hun "bek" niet kunnen houden.
:x
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 09-06-2014 07:38

De meeting wordt gehouden op zaterdag 21 juni a.s. Op deze hete middag/avond wordt er in Brazil gevoetbald. Zij die de Argentijnen (Messi) en de Moffen aan het werk willen zien, zullen vrees ik afhaken.

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 09-06-2014 07:46

Sam Loi schreef:De meeting wordt gehouden op zaterdag 21 juni a.s. Op deze hete middag/avond wordt er in Brazil gevoetbald. Zij die de Argentijnen (Messi) en de Moffen aan het werk willen zien, zullen vrees ik afhaken.
Nog niet eens aan gedacht, Sam, maar wel een waarheid
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

KhunJan1
Berichten: 20
Lid geworden op: 03-01-2014 07:44

Bericht door KhunJan1 » 09-06-2014 12:52

21 Juni, voetbal belangrijker dan een sociaal contact met vele Thailandliefhebbers?
En wat kunnen ze zien op 21 juni
Een partijtje tussen Zwitserland-Frankrijk 21:00 uur, Honduras-Ecuador 24:00 uur en Argentinië-Iran 18:00 uur Nederlandse tijd.
Denk niet dat de Thailandliefhebbers hier erg wakker over zullen liggen :!:

Belangrijker is gewoon een hele gezellige middag en avond met bekenden al dan met of zonder muziek.
Let wel, dat vorig jaar verschillende gasten voortijdig vertrokken door de pokkeherrie die Theo wist te veroorzaken door met zijn knakworstjes herhaaldelijk de knop van zijn versterker op maximum te draaien.
Natuurlijk kun je het nooit iedereen naar zijn of haar zin maken en zonder muziek waarbij iedereen normaal kan converseren heeft mijns inziens toch wel een pluspunt.

Vergeet overigens niet de zeer lage prijzen voor een consumptie, het gratis buffet en de geweldige entourage van dit bruine café aan de haven.
Hier in Thailand en met name Pattaya kan er schijnbaar inderdaad over niets anders geluld worden als over elkaar, hoeren, prijzen en over hoe goed iedereen zijn zaakjes voor elkaar heeft, vaak gunt men het licht in de ogen van een ander niet, dat sommigen zelfs zo ver gaan om hun vrienden te kopen is mij in ieder geval goed duidelijk geworden, de tijd leert wie je wel of niet kunt vertrouwen in dat kleine kringetje.

Hoef hier geen namen te noemen wie er destijds voor rotte vis en viezerik werd uitgemaakt en volkomen de grond ingeboord was en dan later bij gebrek aan "vrienden" wél weer werd uitgenodigd werd om aan te schuiven, over hypocrieten gesproken!

Nogmaals ik kijk uit naar een berengezellige dag bij Theo & Joke op zaterdag 21 juni aanstaande.

Sam Loi
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20-12-2010 08:39

Bericht door Sam Loi » 09-06-2014 13:16

Zaterdag 21 juni 2014:

18.00 uur Argentina vs Iran
21.00 uur Duitsland vs Ghana
22.00 uur Nigeria vs Bosnie Herzegovina

De eerste 2 wedstrijden zijn wel de moeite waard om te zien.

KhunJan1
Berichten: 20
Lid geworden op: 03-01-2014 07:44

Bericht door KhunJan1 » 10-06-2014 01:46

Helemaal gelijk Theo, ik heb een speelschema met Thaise tijden vandaar het fout vermelden van de laatste 2 wedstrijden. :oops:

ReneThai
Berichten: 26
Lid geworden op: 25-05-2013 19:44

Bericht door ReneThai » 22-06-2014 00:48

Cafe Verschoor

Was op Zaterdagmiddag 21 Juni een chaos ,en een puinhoop van jewelste .....................................

Maar in positieve zin , voordat er weer mensen gaan klagen.

Wat hebben Joke en Theo het de Thailand gangers en andere vaste klanten naar de zin gemaakt. Ik heb genoten , me vermaakt ,gelachen en zelfs bij een enkeling een traantje gezien.

Geen muziek ??

Het is niet te omschrijven , je had er zelf bij moeten zijn , de foto's spreken boekdelen

https://picasaweb.google.com/1122859249 ... hoor210614

Graag tot een volgende keer , Theo en Joke jullie zijn echte Rotterdamse kanjers ..........

Rene

jan vos
Berichten: 405
Lid geworden op: 19-12-2010 19:59

Bericht door jan vos » 22-06-2014 02:15

ziet er gezellig uit op de foto's maar (voor mij in elk geval) weinig bekenden.

en slechts 2 thaise poppetjes...... :cry:
als je drinkt om te vergeten, vergeet het maar!

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 22-06-2014 06:44

jan vos schreef:ziet er gezellig uit op de foto's maar (voor mij in elk geval) weinig bekenden.

en slechts 2 thaise poppetjes...... :cry:
ja Jan "feest gemist" ik zie anders bekenden zat, maar ik was ook stamgast en ook mensen, die hier regelmatig hun vakanties houden. Ik zie in ioeder geval ook "live: music" wat me deugd doet, na eerdere berichtgeving, ook zag ik ons "vriendje" Theo met zijn lieftallige Nee.

Rene , bedankt voor de fotoserie, staat nu ook op FB , met de nodige reacties. :lol: :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie