open forum

Hier kun je alles kwijt wat je wil
Plaats reactie
Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

open forum

Bericht door Ton » 30-09-2014 12:33

Er waren zo veel fans dat het forum openbaar moest zijn maar ik zi er nog bitter weinig van terug. Trouwens volgens mij is FB de schuldige van dit alles geldend voor alle fora.
De meeste mensen zijn inmiddels verslaafde tooltje van die Amerikaanse miljardair maar heb nog geduld , straks moeten we betalen voor FB en dan is het weer over.

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 30-09-2014 16:19

Yep facebook heeft erg veel te bieden,maar forum is leuker al mag er meer gereageerd worden .
En dat is juist een groot punt geen reaktie is ook geen reden om veel te prikken :cry: beetje motivatie zou leuk zijn.

Nu zit ik Huipy te jennen en = voor nx :?
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Jan/Travelprins
Berichten: 392
Lid geworden op: 20-12-2010 03:34

Bericht door Jan/Travelprins » 30-09-2014 22:45

FB is alweer een aflopende hype, sinds mama en papa ook op FB zitten is de lol eraf.
Probeer trouwens maar eens om van FB af te komen, dat is niet zo makkelijk, ff dubbelklikken is er niet bij.
Momenteel Appen we ons een slag in de rondte, niet meer bellen maar een app versturen en het kost (voorlopig) nog geen hol.
Net als Ton al aangeeft loopt de interesse van fora terug maar zal niet verdwijnen denk ik.
Voor velen is het een dagelijks ritueel om elke dag ff langs de fora te surfen waar men iets mee heeft en om te kijken of er nog nieuwtjes te melden zijn.
Twitter is sneller, Instagram laat je meer zien en zo zijn er wel meer die voordelen hebben.
Maar om nou de hele dag met een beeldscherm voor m'n neus te zitten zie ik niet zo.

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 01-10-2014 15:03

Zit ik op te wachten stelletje ouwe prikkerskoppen 555 :wink:

Doe mij maar :wink:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Plaats reactie