Guus

Hier kun je alles kwijt wat je wil
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 19-09-2014 17:53

Jou gedachte interesseren met niet en ik ben niet op mijn bek gegaan en binnen een minuut bedreigd, ik heb niks verkeerds gedaan, via messenger kontakt gemaakt ,en Dick, die ik alleen zou willen aan vallen, door mijn bericht of het verzekering kaartje gevonden was bij Guus. geen bericht terug deed en dat berekent bellen naar het ziekenhuis, wat ik Tae , Tui en Pai had belooft. daar hier de verzekering een copie paspoort nodig had en een artsen rapport binnen 14 dagen.
Het ziekenhuis had de kaart echter gevonden en ik heb niks behoeven te verzenden. Het was voor mij goed zo.!! Maar na 2 dagen begon dat 'deurwaardertje' op FB mij aan te vallen en dan krijgt hij zijn 'vet' terug!!!
Mijn vraag was simpel, spreek Tae in het koeterwaals Engels aan, van ambtenaren Engels verstaat hier 95 % niets van en daar er bij het marktcafé, div. kennissen uit de homowereld komen, heb ik gevraagd daar een bericht over de toestand van Guus achter te laten. Gewoon zoals het behoort en deze mannen verwezen naar de FB pagina van GUUS , met aktuele updates.
Dinsdag zat Jos bij hen en hoorde het verhaal eenzijdig aan, ik antwoordde ook dat Tui bij mij was, maar die vroeg hij niets. ik ben bij hem gaan zitten en weer werd er niets gevraagd, dus het verhaal van die DicK, die overigens fantastisch werk heeft verricht en ik dat via FB ook div. keren heb gezegd en het een prima oplossing vond, dat Dick daar en GJ hier de boel zouden verzorgen.
Als ik niet mijn verhaal kan doen is het zinloos om er tussen te gaan zitten.

Dick zijn voorstel om hun beiden een hand te geven, deed ik niet, daar met hem niet te praten was en ik totaal geen donder wist van Guus zijn probleem [volgens hem] en hij gelijk dreigde met de woorden, ik sla je niet voor je hersens, daar ik hier te gast ben.
Met dat soort van GJ wil ik totaal niks te maken hebben [dus relnicht] met de anderen uit Guust zijn kring, heb ik zeer gezellig zitten praten, samen met Theo Baars, maar jij en Jos waren in NLD dus weten er geen donder van.
Verder heb ik totaal geen zin , daar je nooit , je verhaal af kunt maken, mijn dag te laten verpesten[bij deze is dat nu wel zo] en het woord snol , vind ik ook minderwaardig, wij hebben alleen een vader, dochter verhouding, wat ik fijn vind en waarom weet jij donders goed.!!!!!!
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 19-09-2014 17:53

Jou gedachte interesseren met niet en ik ben niet op mijn bek gegaan en binnen een minuut bedreigd, ik heb niks verkeerds gedaan, via messenger kontakt gemaakt ,en Dick, die ik alleen zou willen aan vallen, door mijn bericht of het verzekering kaartje gevonden was bij Guus. geen bericht terug deed en dat berekent bellen naar het ziekenhuis, wat ik Tae , Tui en Pai had belooft. daar hier de verzekering een copie paspoort nodig had en een artsen rapport binnen 14 dagen.
Het ziekenhuis had de kaart echter gevonden en ik heb niks behoeven te verzenden. Het was voor mij goed zo.!! Maar na 2 dagen begon dat 'deurwaardertje' op FB mij aan te vallen en dan krijgt hij zijn 'vet' terug!!!
Mijn vraag was simpel, spreek Tae in het koeterwaals Engels aan, van ambtenaren Engels verstaat hier 95 % niets van en daar er bij het marktcafé, div. kennissen uit de homowereld komen, heb ik gevraagd daar een bericht over de toestand van Guus achter te laten. Gewoon zoals het behoort en deze mannen verwezen naar de FB pagina van GUUS , met aktuele updates.
Dinsdag zat Jos bij hen en hoorde het verhaal eenzijdig aan, ik antwoordde ook dat Tui bij mij was, maar die vroeg hij niets. ik ben bij hem gaan zitten en weer werd er niets gevraagd, dus het verhaal van die DicK, die overigens fantastisch werk heeft verricht en ik dat via FB ook div. keren heb gezegd en het een prima oplossing vond, dat Dick daar en GJ hier de boel zouden verzorgen.
Als ik niet mijn verhaal kan doen is het zinloos om er tussen te gaan zitten.

Dick zijn voorstel om hun beiden een hand te geven, deed ik niet, daar met hem niet te praten was en ik totaal geen donder wist van Guus zijn probleem [volgens hem] en hij gelijk dreigde met de woorden, ik sla je niet voor je hersens, daar ik hier te gast ben.
Met dat soort van GJ wil ik totaal niks te maken hebben [dus relnicht] met de anderen uit Guust zijn kring, heb ik zeer gezellig zitten praten, samen met Theo Baars, maar jij en Jos waren in NLD dus weten er geen donder van.
Verder heb ik totaal geen zin , daar je nooit , je verhaal af kunt maken, mijn dag te laten verpesten[bij deze is dat nu wel zo] en het woord snol , vind ik ook minderwaardig, wij hebben alleen een vader, dochter verhouding, wat ik fijn vind en waarom weet jij donders goed.!!!!!!
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 19-09-2014 20:06

Het gaat een beetje op Peyton Place lijken, wat een gezeur.
Hoe vaak heb je nu al mensen geholpen ?
Hoe vaak heb je nu al de kous op je kop gehad ?
Gaat er geen lampje branden ?

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 20-09-2014 03:11

Nx gedaan Huipy nou iemand op facebook relnicht noemen of op welke openbare meddia dan ook is dat niks? zeker als dit pesoon erg veel voor Guus heeft gedaan.
Daar word je dan op aangesproken en ja hard, deze vriend van Guus heeft erg veel voor hem gedaan en nog, wil hij je hand toereiken en je weigerd dat
ronduit hufterig zelfs al ben je bijna aangevallen.

En wat heb je nou precies voor Guus gedaan? al bezoekje gebracht?
En snol is andere benaming voor relnicht ook niet leuk te lezen vind je?
Huipy zodra jij je weer gaat gedragen doe ik het ook

Overigens was ik via facebook prive berichten op de hoogte van het gebeuren rond Guus ja dit kan namelijk gewoon prive bericht sturen hoeft niet allemaal openbaar !!!
En niet iedereen heeft zin/tijd de hele dag op computer te zitten en dan gaat er wel wat verloren :idea:

Waar blijft leuke aktie voor Guus?? en iedereen weet indien iemand niks meer heeft; van mij 2x zoveel erbij
Verzeker je goed het is alweer bewezen.


Nog ff dit Guus heeft gister van zn harng genoten

Huipy veel plezier dinsdag met je schattige Thaise dochter (is geen snol)en erg vervelend dat je marktbezoekje daardoor de mist in "moet"gaan
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 06-10-2014 07:08

Vandaag weer ff eten naar Guus gebracht en jammergenoeg is zn gehoorapparaat niet afdoende ook de "stoelgang " slecht dus erwtensoep dr bij voor de kakkerij :wink:

Ben jij al paar keer geweest buiten marktdagen om Huipy? nee zal wel niet
niet interresant meer zeker :roll:
Zo ja ; valt me mee :shock:

Ga maar weer jezelf inzetten voor Rose wel zo belangrijk 8) tenslotte was Guus niet echte vriend van je :!:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 06-10-2014 13:18

ik zie Guus 2x p/w , gewoon op de markt en thuisbezoeken hou ik niet zo van, ik ben gem. 1 x bij kennissen gewest, ook hier op loopafstand. Behalve bij Jos en in het verleden bij jou. Vroeger [als het mag] ben ik bij mijn zus die ik dagelijks passeerde 2 x p.d, midden in de polder [9km] ook slechts ene keer geweest. ik hou niet van visites. wel van de kroeg en daat komt guus nu op eigen kracht naar toe lopen. Overigens zien wij allen beetje bij beetje een vooruitgang en wist tegen een onbekende landgenoot hier, zelfs zijn ongeval met ziekenhuisopname te vertellen. en bij het weggaan, zegd hij luid en duidelijk , vaarwel!! Het verhaal Rose is heel anders, wat Theo en ik gedaan hebben, was meer het bekendheid geven aan haar bar, die nogal verscholen lag , de opbrengst was bijna nihil , DAAR ER ANDERE KOSTEN, AAN WAREN VERBODEN [HUUR TENT, STOELEN EN ZE HAD ZELF OOK VOOR ETEN GEZORGD.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 07-10-2014 05:34

Gaat erom wat Guus ff leuk vind en niet jezelf :idea:
bezoekje al is het maar 10 min. word hij vrolijk van !
En de rest van Pattayaans prikker mogen ook gerust ff bakkie doen bij Guus
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

kleine Theo etc.

Bericht door huib2 » 08-10-2014 16:55

Theo , al tijden niet gemaild, ik heb een lamme arm, van mij zelf te verdedigen. Maar jij en nee zijn niet uit mijn gedachte, ''ff op bezoek komen zit er niet in'' en ik zag dat jij je opnieuw hebt aangemeld en hoote in enige verdediging, tegen dat Thais restaurant op Zuid. die waalwijker heb ik al liggen, alleen op FB is het moeilijker.
Hier is nu de regentijd begonnen sinds een dag of 10 en voetbal kijken, ne enige stortbuien, gaat niet in de "koude kleren" zitten en als wij legio kansen missen, krijg ik de rillingen, over mijn lijf.
Op de markt , zit ik meestal alleen met en herstellende Guus , maar moeilijk in de conversatie, daar ik steeds weer iets moet verzinnen, om hem te laten antwoorden. Maar het gaat steeds beter. Die Tuinkabouter , is ook al voor mij 2 mnd. onvindbaar en is volgens mij naar het platte land vertrokken, na bijna 50 jaar huwelijk.
Verder heb ik begrepen dat jij komt half Dec. PSV Jo is dan ook weer terug, deze kwam de laatste tij regelmatig op de markt. ik begreep dat Theo en Joke niet komen. Wel Joke haar zus is het gerucht. maar ik zie wel. Haagse Theo, gaat enige dagen naar Cambodja onder het motto, ''wat je ver , tussen de lakens krijgt, schijnt extra lekker te zijn."
Verder heel rustig overal, net als op de prikborden, velen zitten op FB te ouwehoeren, maar ik heb niet meer het FB adres van Nee.
Mijn Ann is weer een nacht in de tempel, om Boeddha, te bedanken , dat ze met een gek is getrouwd!
De haring hier is super en de makrelen ook, verder weinig te melden, dus de beurt aan jou. Groetjes samen
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 08-10-2014 18:41

Volgens mij plaats jij hier een mail naar iemand ?
Verkeerde programma voor je ? 555

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 09-10-2014 07:00

Ton schreef:Volgens mij plaats jij hier een mail naar iemand ?
Verkeerde programma voor je ? 555
Nee Ton, Theo kijkt zelden zijn mail na en ik zag dat hij zich hier opnieuw heeft aangemeld, dus wil hij wel wat lezen is mijn simpele gedachte.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie