Guus

Hier kun je alles kwijt wat je wil
peterthai
Berichten: 20
Lid geworden op: 22-01-2011 16:56

Guus

Bericht door peterthai » 29-08-2014 17:30

Vanmiddag (vrijdag) even bij Guus wezen kijken.

Toen ik op zijn kamer kwam, herkende hij mij, dacht ik.
Hij begroete mij ook met een soort hoi.
Het spreken gaat hem nog niet goed af. Soms zegt hij wat in het Engels .
Voor de rest is nog weinig veranderd.
Hij komt met hulp af en toe het bed uit, om met een rollator naar het toilet te gaan.

Volgens zijn vaste dagelijkse bezoeker,Dick, zal het nog wel even duren,voordat er herstel intreed.
Eerst moet zijn verwonding aan en in zijn hoofd beter worden, pas dan kunnen ze meer vertellen.
Dus het is allemaal afwachten.

Peter

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 29-08-2014 21:07

tof dat je er langs geweest ben, jou bevinding is oo o.a. de mijne. het centraal hersenstelsel regelt tenslotte alles, bij Theo Verscoor, duurde het ook enige tijd, dat er herstel ging intreden. maar laten we hopen, dat het met stapjes gaat en toch met een redelijk tot goed eindresultaat
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 12-09-2014 08:04

Guus komt ik dacht de 16e terug naar Pattaya, onde begeleiding , van een vriend, die hem dagelijks bezocht , ene Dick, die ook wat instructies zijn bijgebracht , om hem tijdens te vlucht, 12 km is toch wel een beetje een linke hoogte voor hersenletsel patienten . Hoe het revalideren hier gaat, moeten we afwachten, het niet verzekerd zijn, blijft toch ook een groot opstakel.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

peterthai
Berichten: 20
Lid geworden op: 22-01-2011 16:56

Guus komt naar huus

Bericht door peterthai » 13-09-2014 12:45

Gisteren, vrijdag, ben ik weer bij Guus wezen kijken.
Sinds de eerste keer dat ik hem zag, is hij toch wel wat vooruit gegaan.
Hij eet en drinkt weer en maakt duidelijk dat hij "alles" begrijpt.
Maar volgens zijn trouwe bezoeker Dick Huisman, is dat nog niet geheel duidelijk.
Hij praat ook enkel alleen in het Engels. Hollands verstaat hij ook niet.
Toen ik weg ging, vroeg hij mij wanneer ik weer naar Pattaya kwam. Dus dat weet hij toch nog wel.

Maandag vertrekt hij en hoopt dinsdag thuis te zijn.
Hij gaat onder begeleiding van Dick, die erg veel voor hem doet.
Dick krijgt maandag ook papieren van de artsen mee, over zijn behandeling in Nederland en wat er in Thailand moet gebeuren.
Hij krijgt ook een verklaring van de arts mee, dat Guus mag vliegen.

Laten we hopen dat hij goed thuis komt en daar verder herstelt.

Peter

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 13-09-2014 15:14

Bedankt voor de info en wens hem goeie vlucht toe en behouden aankomst
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 18-09-2014 14:03

Vanmiddag ff wezen kijken en gaat redelijk Guus heeft flinke tik gehad,maar als Hagenees valt dat eigelijk niet op taaltje blijft???

Werd beantwoord met Nederlands Engels en Thai, en hopelijk komt dat wel weer goed .
Heb wat soep voor hem gebracht en morgen haringkie toen ik het gebaar maakte van zo gaatie dr in echt een dikke lach en ja knikkend dus begreep het zeker, maar verwoorden zal hij nog niet kunnen ;herken dit wel van eerdere gevallen .
Ook het gehoor laat hem wat in de steek ,maar gebarentaal gaat ook wel met goeie wil, tenslotte als Fries zijnde kan je soms niet anders .

Zal mij benieuwen of er ook aktie word ondernomen uit de Hollandse kring net als met Rose haar man :roll: wie de schoen past.....

Gelukkig heeft Guus ook vrienden die hem bijstaan ;het word een lange weg voor hem, maar hij leeft en is terug ontdanks eerder bericht van relhoerejasser....
Morgen Guus ff harinkie brengen ;oarnt moarn
:!:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

peterthai
Berichten: 20
Lid geworden op: 22-01-2011 16:56

Bericht door peterthai » 18-09-2014 20:10

Leuk dat je even geweest bent.
En om te horen dat hij goed is thuis gekomen, want het is toch een lange vlucht.
Doe hem morgen de groeten maar, als je hem een haring brengt.

Peter

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 19-09-2014 04:52

Zal ik doen en schrijf het voor de zekerheid op Guus is nogal hardhorend
Maar hij is thuis en vind dat prima
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 19-09-2014 11:01

ik ben er vandaag niet, Guus beseft het niet en sommigen mijn hulp, [gevrragd door noabene Guus zijn vriendin, Tui, de vrouw van Jos en Pai, de vrouw van Piet] eerste instantie niet en geen zin om daar te discuseren. een week zonder haring kan ik mee leven :x Dinsdag ook niet, dan is mijn vriendinnetje jarig
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 19-09-2014 16:42

huib2 schreef:ik ben er vandaag niet, Guus beseft het niet en sommigen mijn hulp, [gevrragd door noabene Guus zijn vriendin, Tui, de vrouw van Jos en Pai, de vrouw van Piet] eerste instantie niet en geen zin om daar te discuseren. een week zonder haring kan ik mee leven :x Dinsdag ook niet, dan is mijn vriendinnetje jarig
Zijn dit de woorden van grote lafbek? die dinsdag geweldig op zn bek is gegaan?

Zal wel aan mij liggen maar snap dr geen woord van en dinsdag ? nou Huipy je kan je snol dr bejaardag ook op de markt vieren; drinken we gewoon pilsje mee ;discussie ga ik niet uit de weg en laat je gelul achterwege graag
waar ben je nu?

Dames en heren forum laat u niet in de luren leggen door dit miselijkmakend misbruikertje;
Je zult nu vast ergens zitten en andere verhalen vertellen en ja Guus heeft zn haringkjes gehad; GEWELDIG HUIPY ZOALS JIJ JE INZET
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Plaats reactie