haring

Hier kun je alles kwijt wat je wil
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

haring

Bericht door huib2 » 22-08-2014 06:33

Er moet toch wat geprikt worden in deze wel zeer armoedige tijd.
Dus net als iedere vrijdag, rond 16.30 weer overheerlijke verse haringen, van het mes.
Ik vrees dat we Guus niet meer zullen zien, hij was niet echt, een echte vriend , maar toch een vaste aardige bezoeker van de markt en ook niet gierig , het is te hopen dat zijn vriendin beseft, dat ze maar moet gaan weken en desnoods in de extra condo [2.500 huur] wil gaan wonen, dat moet te doen zijn. de huishuur op de markt, kan ze bijna niet bij verdienen.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 26-08-2014 07:57

Zo te zien op FB is er enige verbetering bij Guus te constateren, hij kent zijn bezoekers en probeert een krant in te zien en glimlacht bij het horen van zijn oude groep "Peter and the Blizzards'' {wie kent ze niet}.
ik zal vandaag en misschien nog een jaar lang, bijna alleen op de Markt zitten en bijna verplicht naar Gerrie te luisteren , als hij komt.
Vroeg naar huis heeft ook geen zin, mijn schoonmoeder is op visite, dus , slapen-eten en op mijn bank [ik voor de PC] ook buiten, is mijn ligstoel bezet.
Ik hoor zodoende de mussen , niet sjilpen , dus dan maar naar een kroeg voor enige muziek. Rose , Erik en het Kurhaus. :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 26-08-2014 16:46

Wees blij dat je niet naar jezelf luisterd dan zou je helemaal gek worden van dat geouwehoer :lol:
Sterkte Huipy en geef schoneloeder extra laokao
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

maekong
Berichten: 77
Lid geworden op: 15-11-2012 06:21

Bericht door maekong » 26-08-2014 18:53

Ik ben er de 23ste september dus als Gerrie er is hoef je niet alleen te luisteren.

Ton

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 26-08-2014 20:47

maekong schreef:Ik ben er de 23ste september dus als Gerrie er is hoef je niet alleen te luisteren.

Ton
vandaag mijn krachten inderdaad kunnen sparen , ben ook nog nooit zo goedkoop uit geweest en tijdens de gesprekken van Gerrie dacht ik dat ik thuis i.pv. paracetamol een slaaptablet had ingenomen.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie