door Boeddha gezonden. Paultje ook?????

Hier kun je alles kwijt wat je wil
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

door Boeddha gezonden. Paultje ook?????

Bericht door huib2 » 08-08-2014 08:06

Elke morgen wordt ik wakker met een enorm gesjilp, mijn terras , zit dan vol met schijtende "huis"mussen :evil: maar nu ik nadenk, zou mijn Ann hier om gebeden hebben?
Ze zou immers graag zien dat ik me als HUISMUS gedraagd, de hele dag thuis zit en geen geld besteed in de kroeg, dat is immers goed voor haar "Vastgoed" bedrijf. Dat die mussen zoveel schijten, moet als boodschap hebben, dat ik de tegels , moet schoonmaken. vroeger was dat vrouwen werk maar sinds 2000 moet de man het maar doen :evil: [kutt-emancipatie]
Maar ik zie ook elke dag duiven en dan denk ik aan "vredesduiven" in deze maffe kille wereld, waar we nu in leven.
Maar de vogels , vooral de mussen [Nederlanders klagen, dat zij ze bijna niet meer zien] kunnen terug, naar ons land, ze zijn zo klein , dat ze moeilijk uit de lucht worden geschoten :wink: in o.a. Nederland is nu voedsel zat, nu ze het niet meer kunnen exporteren, dus dan maar doordraaien en vernietigen, immers RUTTE, ZIJLSTA en KAMP , zullen nooit het bestaan van voedsel banken toegeven, evenals de RUSSEN, dat ze NOOIT geen oorlog meer willen. Maar ik heb nergens gelezen dat de Russen, geen onze vaderlandse SPEED meer willen, om hun soldaten wat meer lef te gunnen. Ons "Oranje" is immers voor 95 % aandeel houder, onder leiding van Bernhard JR van dit PRET spul. Jagen op mensen, is nu eenmaal een speeltje van de allerrijksten {Bilderberg]. Het is net als met de WILDSTAND, deze moet ook regelmatig bijgewerkt worden :twisted:

Ik ga vandaag maar jagen op twee nieuwe haringen op de twee maal wekelijkse markt, ik neem ze maar van TUI, daar die man met het pseudoniem PIM , bijna een helikopter bestuurd heeft en hij door de verkoop van veel haring , ook vastgoed adviseur is of zoiets.
:P : als ik die verhalen lees, denk ik aan een ex prikker/voorzitter hier in Pattaya en denk ik: "zou het familie zijn" :?: :?:

Vanavond ga ik ook proberen, enige toekomst te redden en een groepje kinderen , een betere toekomst te gunnen. de SHELTER AVOND bij het HOLBELHOUSE is een aanzet om nog meer geld , voor de nodige hulp aan weerloze kinderen. Vanavond maak ik ook mijn vrouw maar lid, voor 10 baht per dag! Waar ik dat van doe is gemakkelijk, ik ga 2 x per week naar de markt en dat scheelt 2 consumpties, dat is 110 bath , dus in een jaar 5700 baht :idea: :!: :!: :!:
Dus vanavond , met hapjes en leuke muziek, DJ Coen, Theo, Colin en Jack en misschien meerdere, staan hier garant voor en ik hoop dat her "holbelhouse" vanavond te klein is voor de mensenmassa.
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Plaats reactie