Hoe wordt impotensie opgeheven???

Hier kun je alles kwijt wat je wil
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Hoe wordt impotensie opgeheven???

Bericht door huib2 » 04-08-2014 11:06

[TELEGRAAF- KOP] , dus neem het met een korreltje zout.

Vele gasten hoor ik hier over een bezoek aan de Philippijnen, met name Angel city. Ik kan er niet over meepraten , maar wel over de zangkunst. In de tijd dat ik rond de 20 was, hadden velen een bandje in de zaak, met natuurlijk hogere prijzen, waar ik van genoot. Vooral in La Romantica , was ik regelmatig te gast en kon vaak mee terug rijden naar de Hoekse Waard met bekenden, die er vooral uitgingen op de donderdag avond.

Bij Rose's garden hoorden we van een optreden, van Phillippijnen, avond vullend en zeer dichtbij in de PJ Bar. Daar ik twijfelde tussen , voetbal kijken op Jomtien en een muziek avond, kos ik voor het laatste, nu ik kan nu al zeggen , een zeer wijs besluit :!: :!: :!:
Ons kantoor was dicht , dus iets verder bij MAMA [zo lelijk als de nacht, maar super vriendelijk] dronken we wat voor en Frans besloot met Theo en mij mee te gaan. nu her werd genieten vanaf de eerste minuut en we zaten bij toeval voorin. Drie scheten van meisjes voerden tot 23 uur een spetterende show op. zeer korte fluisterbroeken, superslank, lekkere koppen, Engels sprekend en zeer goede stemmen. we werde zelfs speciaal begroet, zoals meestal in soi 6, maar duidelijk vrouwelijke stemmen :lol:

Thijsje van Theo was een blikvanger en stond binnen 5 minuten tussen dit prachtstel en ons stikjaloers aan tafel achterlatend. hun waren met 3, wij ook en we bepaalden{tervergeefs} onze keuze en bij de gedachte eraan, was de 'kop van deze prik' al in werking. "DUS TOCH NIET" was mijn conclusie :lol: :lol: Theo zong ook nog ff wat, om indruk te maken, maar de eigenaar vond terecht, dat de meiden hun zeer dikke gage voor die avond waar moesten maken. wij schrokken ons tot van de prijs , liefst 2,500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moesten de dames verdelen voor 3 uur bijna nonstop optreden. we besloten, maar gelijk een kaartje te vragen en ze in te passen op een komende feestavond.
Ik gaf toch maar een leuke fooi, bij het weggaan, in de hoop dat er meerderen zouden volgen :idea:
Ik ging naar fuis met nog "steeds" gevoelens, helaas was ze al naar bed, ik keek naar de foto, van haar slanke lijfje van 2003 en keek ook nog ff of ze al sliep. ik zag een dikke kont en dacht gelijk: "LAAT MAAR" :) :) :)
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Paul
Berichten: 219
Lid geworden op: 01-05-2012 13:52

Bericht door Paul » 04-08-2014 17:36

Beste Huib, heb jij er wel eens over nagedacht wat An zal denken als ze jou ziet slapen..... Ik weet het uiteraard niet, maar kan me er wel iets bij bedenken....

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 04-08-2014 19:06

iK KEN VAN MIJ AMPER SLAPENDE FOTO'S! ZO JA WORDEN ZE OP FB GELIJK VERWIJDERD EN TEGENSTELLING MET JOU, IK HEB ER ENE GEZIEN MET EEN 'BE' DEKKENDE HOND EN ENE ONDER EEN HANDDOEK :lol: :lol: :lol:
DAT LAATSTE HAD IK VANNACHT OOK WILLEN DOEN , 0.100 UUR, MAAR ER WAS GEEN CAMERA
:x :x
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 06-08-2014 06:24

Paul schreef:Beste Huib, heb jij er wel eens over nagedacht wat An zal denken als ze jou ziet slapen..... Ik weet het uiteraard niet, maar kan me er wel iets bij bedenken....
Paul ; Huipy heeft een erg holle rug en dan lijkt het net of het een ontzettende dikke pens is; maar dat is dus niet zo :wink:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Plaats reactie