zomer recessie

Hier kun je alles kwijt wat je wil
Plaats reactie
huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

zomer recessie

Bericht door huib2 » 02-08-2014 07:44

Ik zie weer bijzonder weinig berichten, misschien is het beter om een bericht plaatsen met veel taalfouten of zo iets. Vroeger had je dat ook, op de Pattaya prik,dan werd je aangevallen, op leestekens, geen spaties en te lange zinnen. Ook als je negatief was over Wilders, dan kreeg je de wind van voren. Nu zie ik weer, dat er enige niet meer schrijven, daar ze "hun gelijk" niet krijgen etc.

Jammer met de vele 'Poetins', op meerdere prikborden. Ik zie nu nog een pure "selfie" maatschappij. Ook op FB, zie ik steeds minder 'gevatte' humor.
Ik geniet van muziek, voetballen en wielrennen en af en toe een film en geef daar ook een mening op. [gisteren genoten van de beste zangers van Nederland, weliswaar uit 2012, maar echt fantastisch!!
Ook van het prachtige werk van Paul en consorten. Ook geniet ik als ik lees dat het Rob , het toegaat met zijn Thaise restaurant en hij kennissen , over de vloer krijgt, uit mijn verleden. En als ik zie dat mijn ex zaak wat organiseert, plak ik dat ook op FB. Ik geniet ook als Tui naar de markt komt met haring, dat ieder dit heerlijk vind en als ik nieuwe mensen zie, die er op af komen.

Ook vind ik het leuk, als de "verhalen" van Oeg van de Berg , welliswaar "sappig" toch grotendeels waar zijn, zoals gisteren bleek.
Ik geniet ook van Theo Baars, als we b.v. bij Rose' Garden zijn en hij van te voren zegt, ik zing niet, ik voel me niet lekker, maar toch voor de bijl gaat en de sterren van de hemel zingt.
Maar dan heb je ook de erkende zeikers die zeggen, oud repertoire etc.
Ook het zeiken dat ze UNOX rookworst willen, terwijl er hier zeer goede alternatieven zijn.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Schrijf gewoon eens een mop of een leuke anekdote of een leuke plek waar je geweest ben, i.p.v op de bank hangen met een peuk en een fles bier

:lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

Arie 2
Berichten: 265
Lid geworden op: 25-12-2010 15:28

Bericht door Arie 2 » 02-08-2014 08:41

Ik zie weer bijzonder weinig berichten, misschien is het beter om een bericht plaatsen met veel taalfouten of zo iets. Vroeger had je dat ook, op de Pattaya prik,dan werd je aangevallen, op leestekens, geen spaties en te lange zinnen. Ook als je negatief was over Wilders, dan kreeg je de wind van voren. Nu zie ik weer, dat er enige niet meer schrijven, daar ze "hun gelijk" niet krijgen etc.


Vroeger kon je schrijven wat je wilde op een forum, maar tegenwoordig wordt je lastig gevallen door moderators omdat die een andere mening hebben of vinden dat het niet kan. Dan denk je toch, rot op. Aan de prikkers ligt het niet.
Oost west thuis best.

Jan/Travelprins
Berichten: 392
Lid geworden op: 20-12-2010 03:34

Bericht door Jan/Travelprins » 02-08-2014 11:02

He Arie, hier mag je schrijven wat je wil zolang je maar niemand bedreigt of zeer grof beledigd.
Alles wat je hier schrijft komt voor rekening van jezelf, respect dient ook uit jezelf te komen.
Sommige mensen ergeren zich overal aan, azijnpissers heb je overal.
In Nederland mag men gelukkig alles zeggen en schrijven wat men wil maar moet er ook rekening mee houden dat er een tegenwoord komt of andere mening tegenover staat.
Op dit forum zijn er 1 of 2 die er af gekukeld zijn gedurende lange periode, niet vanwege wat men schreef maar dachten het forum te gebruiken om een persoonlijke vete uit te dragen.
Als moderator mag ik natuurlijk ook wel een mening hebben als iemand iets schrijft maar dat het uitmond in een ban is nog nooit voorgekomen en zal ook niet snel voorkomen.
Ik denk er toch over om het forum gewoon openbaar te maken, wat hebben we te verbergen, dat er idioten zullen komen staat vast maar daar is een raadje voor.
Afgelopen zomer was het wielrennen en het WK een openbaar gedeelte en dat ging goed.
Ben dan gelijk van het inloggen gezeur af, diverse fora hebben momenteel problemen en tegenwoordig moet je al aangemeld worden of een account aanvragen als je een paar schoenveters wil kopen.
Dus Arie .....lucht je hart (mag ook over Fredje kadetje ).

huib2
Berichten: 362
Lid geworden op: 02-12-2013 10:35

Bericht door huib2 » 02-08-2014 13:03

Arie, gelukkig ben jij niet Kwa[a]i :lol:
Een politicus, spreekt alleen de waarheid, als hij zegt, dat hij altijd liegt!

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Grou kampioen

Bericht door pietpattaya » 02-08-2014 16:59

Ja mijn Grou kampioen skutsjesilen en helaas ben niet bij het feest ,erg jammer want ik maak nooit wat spannends mee :cry: of je moet bezoekje achter gordijnen spannend vinden :wink:

Oegh gaat verhuizen naar de rimboe Non din deng nogwel! toevallig een exie van mij kwam dr ook vandaan, een echte rijstrat haha,maar helaas Piet trapte niet in de streken :idea:

Over dikke week ff naar kikkerland ,vlieg samen met dochter met Emirates en zal melden hoe dat is, hopelijk na prettige landing.

Eeerst nog ff naar feestavond van de shelter center bij HoBelhouse soi moslim.

Prettig weekeind , oarnt sjen
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Arie 2
Berichten: 265
Lid geworden op: 25-12-2010 15:28

Bericht door Arie 2 » 02-08-2014 17:53

Ja goed, een open forum. :idea:

En die dikke ton een ban want het allemaal zijn schuld. :D
Oost west thuis best.

Jan/Travelprins
Berichten: 392
Lid geworden op: 20-12-2010 03:34

Bericht door Jan/Travelprins » 03-08-2014 12:34

Non Ding Deng ..... maar Piet daar zitten wij ook dichtbij.
Je mag af en toe meerijden als je wil of moet ik soms daar soms af en toe wat afleveren voor je?
Een zending levensmiddelen van de Makro of zo enne .... die ex van je is zo gevonden!

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 04-08-2014 16:59

Jan/Travelprins schreef:Non Ding Deng ..... maar Piet daar zitten wij ook dichtbij.
Je mag af en toe meerijden als je wil of moet ik soms daar soms af en toe wat afleveren voor je?
Een zending levensmiddelen van de Makro of zo enne .... die ex van je is zo gevonden!
Die ex zit meestal in Hua-Hin :wink: en ze is anders ; geen eten ,maar geld :wink:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Plaats reactie