ramon dekkers krijgt hoge thaise onderscheiding

Hier kun je alles kwijt wat je wil
rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

ramon dekkers krijgt hoge thaise onderscheiding

Bericht door rob » 08-12-2012 05:00

De thaise koningsdag ,5 december,had toch nog een Nederlands tintje.
Ramon was uitgenodigd om naar Bangkok te komen door onze thaise bokspromotor. Dhr .Songchai had gezegd dat het was om de 85 ste verjaardag van de koning te vieren.
Er was echter een grote verrassing toen Ramon begreep dat hij een hoge Thaise onderscheiding kreeg uit handen van de oudste dochter van de koning. Tevens is hij benoemd tot thais ambassadeur van alle buitenlandse thai boksers.
We kunnen als Nederlanders heel erg trots zijn op deze jongeman want dit is zeer bijzonder.Het is natuurlijk ook erg bijzonder wat hij heeft bereikt in deze sport en in Thailand zijn ze dat dus niet vergeten.
Hij word nu boks verlaggever bij de live-uitzendingen van goldengloryworldseries en dat zal zoals het er nu uitziet iedere maand zijn vanuit een andere plaats in de wereld.
Zijn eerste optreden zal 31 december zijn, vanuit Tokio met het grootste kickbox en MMA evenement ooit.

Gast

Bericht door Gast » 08-12-2012 05:50

rob, kunnen de a.s. ''Berendoders'' ramon, uitnodigen , om mee te gaan, ik denk dat hij de juiiste persoon is , om hun te beschermen.

rob
Berichten: 1104
Lid geworden op: 24-10-2011 12:19

Bericht door rob » 08-12-2012 08:10

hij doodt geen beren denk ik, wilde altijd juist dierenarts worden. :lol:

Gast

Bericht door Gast » 08-12-2012 11:17

dat bedoel ik ook: ik had de regel niet geheel afgemaakt: moet zijn, om hun te beschermen, tegen het doden van beesten :lol: vrijdag op de markt, zaten de dierenbeulen, allemaal , met een kat op schoot. Ik had daarna [middernacht thuis] een kater en nu nog steeds

Jan/Travelprins
Berichten: 392
Lid geworden op: 20-12-2010 03:34

Bericht door Jan/Travelprins » 08-12-2012 11:59

Had je de kat weer in het donker geknepen Huib ........ mooi beestje trouwens, die zwarte haren, hoog op de poten en ondeugende oogjes!

pietpattaya
Berichten: 2313
Lid geworden op: 20-12-2010 14:13

Bericht door pietpattaya » 08-12-2012 13:16

Nee Jan Huipy lult zoals gewoonlijk weer uit zn dikke nek; het beest heeft niet bij mij gezeten Tony en ik waren manieren aan het bedenken om het af te maken; zo is het en niet anders ; katten zijn deurzeikers bloembakschijters en nog meer van die ellende.

Huipy; nog 1 keer melden dat Tony of ik liefhebbers van katten zin en je krijgt alle verzamelde stont over je hek gesmeten :lol:

poesjes er buiten gelaten :wink:
Degene die mij serieus neemt......raad ik aan loat oe noakieke

Paul
Berichten: 219
Lid geworden op: 01-05-2012 13:52

Bericht door Paul » 08-12-2012 14:31

Ik ben van mening dat teveel van het topic wordt afgeweken. Ramon is werkelijk een van de aller grootste topsporters die Nederland heeft gekend. Hij past in het rijtje van bijvoorbeeld Anton Geesink, Ard Schenk, Joop Zoetemelk, Pieter van den Hoogenband enz.. Ik heb een paar keer een biertje met hem mogen drinken (zeg er niet bij dat het was omdat ik toendertijd met Rob op pad was) en zelden zo'n bescheiden mens gezien. Door deze onderscheiding krijgt een groter gedeelte van Nederland hopelijk ook in de gaten wat hij heeft gepresteerd.
met vriendelijke groeten,
Paul

Gast

Bericht door Gast » 08-12-2012 18:46

Paul ik weet te weinig van deze vechtsport af , sommigen vinden he [gelukkig]wel prachtig, ik heb ook iets tegen de formule 1 en golven, vooral dat er nu, een aantal zijn, die wel er vroeg hun nest voor uit gaan :lol: Wat bokesen betreft, in 1970, was ik de enige die s.nachts zijn nest niet uitging , bij Alie en Frazer , owas het S Liston :roll:

Ton
Berichten: 614
Lid geworden op: 27-07-2012 20:19

Bericht door Ton » 08-12-2012 18:51

Daar werd ook ook al mijn nest voor uitgehaald ik was net 7 haha en ik was niet de enige in de klas.

Gast

Bericht door Gast » 09-12-2012 05:27

Was de naam, daar niet van""het Bep van Klaveren. gevoel""" :wink:

Plaats reactie